| תקציר |
|
יואב הוא צעיר ישראלי, שהשתחרר משירות בצה"ל ומהגר לפריז, מתוך תחושת מיאוס ממולדתו, בתקווה שצרפת והשפה הצרפתית יגאלו אותו מהטירוף בישראל. בצרפת הוא מסרב לדבר עברית, אך עד מהרה מגלה שהחיים בפריז ... להמשך יואב הוא צעיר ישראלי, שהשתחרר משירות בצה"ל ומהגר לפריז, מתוך תחושת מיאוס ממולדתו, בתקווה שצרפת והשפה הצרפתית יגאלו אותו מהטירוף בישראל. בצרפת הוא מסרב לדבר עברית, אך עד מהרה מגלה שהחיים בפריז אינם טובים יותר עבורו.
תאריך הפצה בישראל: 28 בפברואר 2019
| |
| שם אחר/לועזי |
|
Synonymes | |
| משחק |
|
טום מרסייה, יואב
|
קוונטין דולמר (צרפת), אמיל
|
לואיז שביוט (צרפת), קרולין
|
אוריה חייק, ירון
|
אוליבייה לוסטו (צרפת), מישל
|
יהודה אלמגור, אבא של יואב
|
גאיה פון שוורצה, תמר
|
גל אמיתי, אייל
|
עידן אשכנזי, רועי
|
דולב אוחנה, עמית
|
לירון ברנס, קצין
|
ארוון ריבאר (צרפת), טולגה
|
יאוון ריבאר (צרפת), הבן של טולגה
|
אימאן עמארה-קורבה (צרפת), יסמינה
|
סבסטיאן רובינה (צרפת), סוכן משטרתי
|
דמיאן קארלה (צרפת), נגן ויולה
|
רון ביטרמן, מפקד בצבא
|
נאור נחמני, נהג ג'יפ
|
חנוך בודין, סמל
|
יהלום דוד, זמרת בצבא
|
חרות כהן, זמרת בצבא
|
ולנטין קארט (צרפת), רקדנית בבר
|
קתרין דנסי (צרפת), רקדנית בבר
|
לאה דרוקר, מורה לצרפתית
|
כריסטוף פאו (צרפת), רפאל
|
| |
| בימוי |
|
נדב לפיד | |
| ע.בימוי |
|
ז'אסטיניאן שריק (צרפת), ז'רמי מאזה (צרפת) | |
| תפקידים נוספים - בימוי |
|
| |
| תסריט |
|
נדב לפיד, חיים לפיד | |
| תפקידים נוספים - תסריט |
|
| |
| הפקה |
|
סעיד בן סעיד (צרפת), מישל מרקט (צרפת), טליה קלינהנדלר, אסנת הנדלסמן-קרן, ג'נין ג'קובסקי (גרמניה), ג'ונאס דורנבאך (גרמניה), מארן אדה (גרמניה), קווין שנייווייס (צרפת), קתרינה מרקט (צרפת) | |
| חברת הפקה |
|
SBS Films (צרפת), פאי סרטים, Komplizen Film (גרמניה), סרטי יונייטד קינג | |
| גופים תומכים |
|
קרן רבינוביץ' - פרויקט קולנוע, CNC (צרפת), FFA German Federal Film Board (גרמניה), L'Aide aux Cinemas du Monde (צרפת) | |
| ניהול משרד הפקה |
|
סיוון ישי | |
| ניהול הפקה |
|
מריאן ז'רמאן (צרפת) | |
| תפקידים נוספים - הפקה |
|
| |
| צילום |
|
שי גולדמן | |
| ע.צילום |
|
רמי סימן טוב, ניקולא ראה (צרפת), דיאן פלא (צרפת) | |
| תפקידים נוספים - צילום |
|
| |
| עריכה |
|
ערה לפיד, פרנסואה ז'דיגייה (צרפת), נטע בראון | |
| ע.עריכה |
|
אן סופי וידר (צרפת) | |
| תפקידים נוספים - עריכה |
|
| |
| עריכת סאונד |
|
סנדי נוטריאני (צרפת) | |
| מיקס |
|
כריסטוף וינגטרינייה (צרפת) | |
| תפקידים נוספים -עיצוב פסקול |
|
| |
| ליהוק |
|
אורית אזולאי, סטפאן באטו (צרפת) | |
| תפקידים נוספים - ליהוק |
|
| |
| תאורה |
|
ליאור פרי | ע.תאורה: קולא ז'ורדאן (צרפת) | |
| תפקידים נוספים - גריפ |
|
| |
| הקלטת קול |
|
מרינה קרטז (צרפת) | |
| בום |
|
פרנק קארטו (צרפת) | |
| תפקידים נוספים - הקלטת קול |
|
| |
| עיצוב אומנותי |
|
פסקל קונסיניי (צרפת) | |
| ע. עיצוב אומנותי |
|
סבסטיאן דאנו (צרפת), קפוצ'ין פאנטאן (צרפת), סולן פאנה (צרפת), מרגו קראץ (צרפת), לאו כריסט (צרפת), יאנין לאפטיט (צרפת) | |
| פרופס/אביזרים |
|
תומא לאפורט (צרפת) | |
| תפקידים נוספים - עיצוב אומנותי |
|
| |
| עיצוב תלבושות |
|
חדיג'ה זגאי (צרפת) | |
| ע. עיצוב תלבושות |
|
בדרדין חווארי (צרפת) | |
| תפקידים נוספים - תלבושות |
|
| |
| איפור |
|
נועה יהונתן (צרפת) | |
| תפקידים נוספים - איפור |
|
| |
| אפקטים מיוחדים |
|
פרנסואה פיליפי (צרפת) | |
| פעלולים |
|
פסקל גואגאן (צרפת) | |
| תפקידים נוספים - אפקטים ופעלולים |
|
| |
| הפקת פוסט |
|
כריסטין דושייה (צרפת) | |
| עיצוב צבע/גריידינג |
|
שארל פרוויל (צרפת) | |
| תפקידים נוספים - מאחורי הקלעים |
|
| |
| תפקידים נוספים - קרדיטים מיוחדים |
|
| |
| גופי שידור/חברות שותפות |
|
| |
| פרסים/פסטיבלים חו"ל |
|
פסטיבל ברלין 2019 (זוכה דב הזהב לסרט הטוב ביותר) |
| |
| קישורים |
|
ויקיפדיה IMDB
| |
| מאמרים וביקורות |
|
ראיון עם נדב וחיים לפיד מאת אבנר שביט, וואלה, 5/3/2019 |
ביקורת מאת אורי קליין, גלריה-הארץ, 2/3/2019 |
ביקורת מאת שמוליק דובדבני, 1/3/2019, ynet |
ביקורת מאת יאיר רוה, סינמסקופ, 6/3/2019 |
ביקורת מאת יעל שוב, טיים אאוט, 27/2/2019 |
ביקורת מאת אבנר שביט, וואלה, 28/2/2019 |
ביקורת מאת עופר ליברגל, סריטה, 28/2/2019 |
ביקורת מאת אור סיגולי, גלובס, 9/3/2019 |
ביקורת מאת תומר קמרלינג, מאקו, 25/2/2019 |
ביקורת מאת יאיר הוכנר, אתר סרט, מרץ 2019 |
ביקורת מאת מרלין וניג, סלונה, 3/3/2019 |
ביקורת מאת ישי קיצ'לס, ישראל היום, 3/3/2019 |
ביקורת מאת יהונתן צוריה, עין הדג, 15/3/2019 |
ביקורת מאת זהר וגנר, און לייף, 3/3/2019 |
ביקורת מאת יצחק רובין, דבר ראשון, 17/2/2019 |
טור מאת מאיר עוזיאל, מעריב, 24/5/2019 |
| |