| תקציר |
|
ד"ר יואל פומרנץ, פסיכולוג קליני, חי בדוחק בדירתו בקומה ה-12 עם בנו יואב, העובד כפקח תנועה שסובל קשות מ"דוחומאניה". הד"ר עובד בענ"א (עזרה נפשית אקספרס) שם הוא מתמחה בדיאלוג ... להמשך ד"ר יואל פומרנץ, פסיכולוג קליני, חי בדוחק בדירתו בקומה ה-12 עם בנו יואב, העובד כפקח תנועה שסובל קשות מ"דוחומאניה". הד"ר עובד בענ"א (עזרה נפשית אקספרס) שם הוא מתמחה בדיאלוג עם מתאבדים פוטנציאלים. במהלך הטיפול הטלפוני הוא יוצר קשר עם מספר מתאבדים ומציע להם לבוא אליו לקליניקה לטיפול אישי. בסופה של המשמרת חוזר יואל לביתו ומאחר קלות לפגישה טיפולית עם שטארק, מטופל וותיק מאוד. שטארק שנפגע עמוקות מהאיחור של יואל קופץ ממרפסת הדירה בקומה ה-12 אל מותו. התאבדותו של שטארק משנה את חייו של יואל שמחליט להשכיר את דירתו למתאבדים פוטנציאלים תמורת סכומי כסף גדולים.
| |
| משחק |
|
| |
| בימוי |
|
אסי דיין | |
| ע.בימוי |
|
מקסים קונופלוב, רותם ווינברג | |
| תסריט |
|
אסי דיין | |
| ניהול תסריט |
|
דוידה הורוביץ-אדרי | |
| הפקה |
|
אייל שיראי, גיל ססובר | |
| ע.הפקה |
|
דב קאופמן | |
| חברת הפקה |
|
גולדן סינמה | |
| גופים תומכים |
|
קרן הקולנוע הישראלי | |
| הפקה בפועל |
|
רני שיראי | |
| תיאום הפקה |
|
עידית ברלב | |
| ניהול אתרי צילום |
|
גולן חי בטוב, טל בר | |
| תפקידים נוספים - הפקה |
|
| |
| צילום |
|
בועז יהונתן יעקב | |
| ע.צילום |
|
מיקי ישראל | |
| סטילס |
|
עמית תמיר | |
| עריכה |
|
זוהר סלע | |
| תפקידים נוספים - עריכה |
|
| |
| מוזיקה |
|
עמית פוזננסקי | |
| מוזיקה - תפקידים נוספים |
|
| |
| עיצוב פסקול |
|
אלכס קלוד, ישראל דוד | |
| עריכת סאונד |
|
דניאל מאיר | |
| אולפני עריכת סאונד |
|
מיקסרום | |
| מיקס |
|
ישראל דוד | |
| תפקידים נוספים -עיצוב פסקול |
|
| |
| ליהוק |
|
לביאה הון | |
| תאורה |
|
אבי אברהמי | ע.תאורה: דרור פילץ, יובל רווח | |
| גריפ |
|
גל אלטשולר | ע.גריפ: ישראל אלטשולר | |
| הקלטת קול |
|
אשי מילוא | |
| בום |
|
קובי ניסים | |
| עיצוב אומנותי |
|
יואב סיני | |
| ע. עיצוב אומנותי |
|
סלים שחאדה, מיכאל חיות, גלעד ארנון | |
| פרופס/אביזרים |
|
נועה רושובסקי | |
| תפקידים נוספים - עיצוב אומנותי |
|
| |
| עיצוב תלבושות |
|
נלי הורוביץ | |
| ע. עיצוב תלבושות |
|
מעיין סודרי | |
| איפור |
|
אתי בן נון | |
| ע. איפור |
|
קרן בן שמחון | |
| תפקידים נוספים - איפור |
|
| |
| אפקטים מיוחדים |
|
| |
| תפקידים נוספים - אפקטים ופעלולים |
|
| |
| מעבדות |
|
סינפוסט פרודקשן ברלין | |
| הפקת פוסט |
|
דוידה הורוביץ-אדרי | |
| עיצוב צבע/גריידינג |
|
עידו קרילה | |
| ציוד |
|
אוטופיה | |
| הפצה |
|
סרטי יונייטד קינג | |
| תפקידים נוספים - מאחורי הקלעים |
|
| |
| תפקידים נוספים - קרדיטים מיוחדים |
|
| |
| גופי שידור/חברות שותפות |
|
| |
| פרסים/פסטיבלים ישראל |
|
פרסי אופיר 2011 (מועמד לפרס התסריט - אסי דיין) |
פסטיבל הסרטים חיפה 2011 (זוכה פרס התסריט - אסי דיין) |
| |
| מספר צופים בישראל |
|
9000 | |
| תקציב |
|
2,000,000 ש"ח | |
| קישורים |
|
ויקיפדיה IMDB הערות הבמאי על הסרט מאת אמיר בוגן, ynet, 1/03/2012
| |
| מאמרים וביקורות |
|
ראיון עם אסי דיין מאת אורי קליין, הארץ, 16/02/2012 |
ביקורת מאת אורי קליין, הארץ, 27/02/2012 |
ביקורת מאת שמוליק דובדבני, ynet, 26/02/2012 |
ביקורת מאת מאיר שניצר, מעריב, 24/02/2012 |
ביקורת מאת מרט פרחומובסקי, וואלה, 26/2/2012 |
ביקורת מאת אורון שמיר, עכבר העיר, 23/02/2012 |
ראיון עם יוסף כרמון על עבודתו בסרט מאת מרט פרחומובסקי, וואלה, 22/2/2012 |
מאמר בעקבות הסרט מאת עופר ליברגל, סריטה, 21/02/2012 |
| |