| תקציר |
|
הפעם נאלץ צ'יקו להילחם בכוונתו של המימסד להכניס את בנו לפנימיה, בעקבות החוסר בתנאי חינוך ומגורים הולמים. גליה, אשת חיקו, ממשיכה בעבודתה כעורכת דין, ומריבה נופלת בינה ובין צ'יקו, המשוכנע כי היא בוגד... להמשך הפעם נאלץ צ'יקו להילחם בכוונתו של המימסד להכניס את בנו לפנימיה, בעקבות החוסר בתנאי חינוך ומגורים הולמים. גליה, אשת חיקו, ממשיכה בעבודתה כעורכת דין, ומריבה נופלת בינה ובין צ'יקו, המשוכנע כי היא בוגדת בו. צ'יקו לוקח את בנו לשיט אל איי יוון, אך הבן, המנסה למצוא לעצמו אם חדשה בדמותה של גליה, מתמרן את העניינים כך שיוכל להינצל מאילוצי משרד הרווחה.
| |
| שם אחר/לועזי |
|
The Skipper 2 | |
| משחק |
|
יהודה ברקן, צ'יקו בן דוד
|
אלונה קמחי, גליה רשף
|
בן ציון, בן בן דוד
|
אריה אליאס, נסים, "הרופא"
|
אורי שמיר, עו"ד נתן קוגלר
|
ג'טה לוקה, סוניה
|
יהודה אפרוני, בנימין לפיד
|
מרים גבריאלי, טובה לפיד
|
אילנה ברקוביץ', אפרת רשף
|
ג'ק וידרקר, מייק רות'
|
רוני בליץ, שרמן
|
יעקב כהן, בבר
|
דני שגב, רינגו
|
זארה וארתאניאן, מורדוך
|
עמי כץ
|
איציק וייס, צביקה אברמדורף
|
יעקב בנאי, הרב
|
אביבה יואל, המורה של בן
|
רות גלר, אחות בבית חולים
|
אלברט אילוז, איש בסנוקר 1
|
יעקב בוך
|
אסתי נסים
|
אסתי זקהיים, אתי
|
אהובה בץ, שוטרת
|
הרצל כהן, איש בסנוקר 2
|
"אלכסיס", רקדנית בטן במסעדה
|
| |
| בימוי |
|
אבי כהן | |
| ע.בימוי |
|
מיכל אנגל, יעל גולן | |
| תסריט |
|
פיני עדן, שלמה משיח | |
| ניהול תסריט |
|
אסנת מרגובסקי | |
| תפקידים נוספים - תסריט |
|
| |
| הפקה |
|
יהודה ברקן | |
| ע.הפקה |
|
יגאל בן-ארי, אלי דרזי, עוזי כהן | |
| חברת הפקה |
|
רועי הפקות בע"מ | |
| גופים תומכים |
|
הקרן לעידוד קולנוע ישראלי איכותי | |
| הפקה בפועל |
|
אודי סופר | |
| תיאום הפקה |
|
דורית כפיר | |
| ניהול משרד הפקה |
|
שושי סופר | |
| ניהול הפקה |
|
אבנר פלד | |
| ניהול מחנה |
|
גיל אלון (2) | |
| תפקידים נוספים - הפקה |
|
| |
| צילום |
|
אמנון סלומון | |
| ע.צילום |
|
ניסן מופקדי, יהודה שר ישראל | |
| סטילס |
|
שלמה אבידן | |
| תפקידים נוספים - צילום |
|
| |
| עריכה |
|
שלמה חזן | |
| ע.עריכה |
|
אלינוער הרדי, איריס דגן, קובי דגן | |
| מוזיקה |
|
ננסי ברנדס | |
| עריכת סאונד |
|
אורית מרמרי חזן | |
| אולפני עריכת סאונד |
|
האולפנים המאוחדים | |
| ליהוק |
|
דליה חוברס | |
| תאורה |
|
מייקי ענברי | ע.תאורה: סיני אבט, גיא נרקיס | |
| גריפ |
|
משה בוקמן | ע.גריפ: נעם אייזנברג, אדם הבר | |
| הקלטת קול |
|
שבתאי שריג | |
| בום |
|
מיכה חזות | |
| עיצוב אומנותי |
|
צביקה אלוני (ארט) | |
| פרופס/אביזרים |
|
יוני קרול | |
| תפקידים נוספים - עיצוב אומנותי |
|
| |
| עיצוב תלבושות |
|
ענבל בעל-טכסא | |
| ע. עיצוב תלבושות |
|
דפנה שריג | |
| איפור |
|
משכית קורן | |
| תפקידים נוספים - אפקטים ופעלולים |
|
| |
| מעבדות |
|
technicolor london | |
| יחסי ציבור |
|
אירית מור, דורית גת | |
| ציוד |
|
FTS, אולפני ג.ג. | |
| הפצה |
|
רועי הפקות בע"מ | |
| תפקידים נוספים - מאחורי הקלעים |
|
| |
| מספר צופים בישראל |
|
226,000 | |
| קישורים |
|
IMDB
| |
| מאמרים וביקורות |
|
ביקורת מאת אושרה שוורץ, דבר, 25/10/1989 |
תגובה מאת הלקטור משה צימרמן לביקורת מאת נחמן אינגבר, ידיעות אחרונות, 20/10/1989 |
ביקורת מאת אורי קליין, גלריה-הארץ, 19/10/1989 - (c) כל הזכויות שמורות הוצאת עיתון הארץ בע"מ |
ביקורת מאת יהודה סתיו, ידיעות אחרונות, 16/10/1989 |
ראיון עם יהודה ברקן מאת שלמה פפירבלט (וטור קצר מאת נחמן אינגבר), ידיעות אחרונות, ללא תאריך |
ביקורת מאת נחמן אינגבר - חלק ראשון, ידיעות תל אביב, 13/10/1989 |
ביקורת מאת נחמן אינגבר - חלק שני, ידיעות תל אביב, 13/10/1989 |
| |