| תקציר |
|
"שחרר את הנסיכה" הוא שעשועון טלוויזיה עתיר רייטינג ופרסים. מעל תפאורה דמוית מרתף עינויים משתלשל כלוב ובו כלואה הנסיכה, יפה וחסרת אונים, ממתינה למתחרה שיצליח לשחרר אותה. בין הבמה הזו לאגף ... להמשך "שחרר את הנסיכה" הוא שעשועון טלוויזיה עתיר רייטינג ופרסים. מעל תפאורה דמוית מרתף עינויים משתלשל כלוב ובו כלואה הנסיכה, יפה וחסרת אונים, ממתינה למתחרה שיצליח לשחרר אותה. בין הבמה הזו לאגף המשרדי של האולפנים משתרעת הממלכה של שכטר, מנחה התוכנית, שהמשחק מקבל משמעות חדשה שהוא יוצא במפתיע מהאולפן למציאות. אלמונית מצלצלת לשכטר ותובעת ממנו לשחרר את הנסיכה. למה היא מתכוונת? שכטר לא ממש יודע, אבל הוא בהחלט מסוקרן. מונה חיה בשולי החברה ששכטר ושולחיו סימנו את המרכז שלה. היא תקועה בבית ישן ומוזנח עם אחיה הצעיר, רובי, שנמצא בעיצומו של מסע הרס עצמי. מהבית הזה היא מנהלת את המערכה המתוחכמת שלה מול שכטר. שכטר – מוקסם, מאוים – נשאב עמוק לתוך המשחק של מונה, רק בשביל לגלות, לשכטר ושולחיו, אדוני הטלוויזיה, פותחים במצוד אחרי אלינור. הם לא יכולים לאבד את הסמל. מונה, מצידה, תעשה הכל בשביל שהכלוב יישאר ריק.
| |
| שם אחר/לועזי |
|
Release the Princess | |
| משחק |
|
ליאת גליק, מונה
|
ג'וליאנו מר חמיס, שכטר
|
מעיין קרת, הנסיכה
|
מאור כהן, רובי
|
שמעון מימרן, ברנט
|
שרגא הרפז, דונה
|
אילן גנני, איזי
|
נדב שמואל, אלי
|
מיקי ורשביאק, פלדשטיין
|
שמואל קלדרון, מנהל כוח אדם
|
שמעון כהן, שבתאי
|
אריה צ'רנר, סוחר רהיטים
|
קובי עזריאלי, חיימון
|
עדנה קידר, ריקה
|
גילי אביטל, רקדנית בטן
|
מריה סבידנקו, נערה צלובה
|
שרון מרגולין, נערת שעשועון
|
אשר כהן, מתחרה 1
|
נמרוד קרת, מתחרה 2
|
רובי שיגה, דוגמנית 1
|
דנה דנין, דוגמנית 2
|
דן שיראי, אופנוען
|
עמית סלע, במאי אולפן
|
ברק פאוסט, נתב
|
| |
| בימוי |
|
אורון אדר | |
| ע.בימוי |
|
נועה הרניק, גלי קמחי, מריה סבידנקו, נעה אדר | |
| תסריט |
|
אורון אדר | |
| ניהול תסריט |
|
קרן שטרנפלד | |
| הפקה |
|
דוד מנדיל, אייל שיראי, חיים שריר, פאולו ברנקו | |
| ע.הפקה |
|
שי גגו | |
| חברת הפקה |
|
סינמה פקטורי | |
| גופים תומכים |
|
הקרן לעידוד קולנוע ישראלי איכותי, רשות השידור | |
| הפקה בפועל |
|
אלי ציוני | |
| תיאום הפקה |
|
שרונה ברגר | |
| ניהול משרד הפקה |
|
נירית דמסקי | |
| ניהול מחנה |
|
גל חרמון | |
| ניהול אתרי צילום |
|
יפתח גבאי | |
| צילום |
|
עופר הררי | |
| ע.צילום |
|
מיקי בנימיני, יהודה שר ישראל | |
| סטילס |
|
ברוך רפיח | |
| עריכה |
|
דני יצחקי | |
| ע.עריכה |
|
אריק ניקיפורוב, אלעד רט, אדם אפורי, לארה מזאווי | |
| מוזיקה |
|
חיים לרוז, גידי רז | |
| מוזיקה - תפקידים נוספים |
|
| |
| עיצוב פסקול |
|
ג'ון פורסל | |
| אולפני עריכת סאונד |
|
סינמה פקטורי | |
| מיקס |
|
ישראל דוד | |
| עריכת אפקטים |
|
רונן סבו | |
| תפקידים נוספים -עיצוב פסקול |
|
| |
| ליהוק |
|
גלית אשכול | |
| תאורה |
|
נימי גטר | ע.תאורה: גילי גטר, יריב מיכאלוביץ', אמנון כפרי, רם צייטלינג, אורי דינור, עופר זינגרמן | |
| גריפ |
|
מיכה בן שמחון, נועם אייזנברג | ע.גריפ: עופר אלמוג, גיא נאמן, | |
| הקלטת קול |
|
עמוס ציפורי | |
| בום |
|
אורן רביב, אלון שפירא | |
| עיצוב אומנותי |
|
איתן לוי | |
| ע. עיצוב אומנותי |
|
תמי פרת, יוסי צדוק, אורי אופיר | |
| עיצוב גראפי/כותרות |
|
ארז ברנע, אורית חן צדוק | |
| פרופס/אביזרים |
|
אמיר ברק | |
| תפקידים נוספים - עיצוב אומנותי |
|
| |
| עיצוב תלבושות |
|
ליאת נישרי | |
| ע. עיצוב תלבושות |
|
אתי לוגסי | |
| איפור |
|
אורית יצחק | |
| ע. איפור |
|
איילת סעידי, דלית טל | |
| תפקידים נוספים - איפור |
|
| |
| אפקטים מיוחדים |
|
| |
| מעבדות |
|
LTC | |
| תפקידים נוספים - מעבדות |
|
| |
| ציוד |
|
אולפני ג.ג., FTS, אלרז, סאן וידאו, און אייר | |
| תפקידים נוספים - השלמות |
|
שרון פלד, ניהול הפקה - השלמות
|
שי גגו, ע. הפקה - השלמות
|
ברוך רפיח, ע. בימוי - השלמות
|
איתי אלוהב, הקלטת קול - השלמות
|
אלכס אפשטיין, בום - השלמות
|
יהודה שר ישראל, ע. צילום - השלמות
|
רעם דון, ע. צילום - השלמות
|
אמנון נחומובסקי, ע. צילום - השלמות
|
ויקטור לפלמן, תאורה - השלמות
|
ליאור פרי, ע. תאורה - השלמות
|
רועי רוט, ע. תאורה - השלמות
|
גיא נאמן, גריפ - השלמות
|
זיו נרקיס, ע. גריפ - השלמות
|
| |
| פרסים/פסטיבלים ישראל |
|
פסטיבל הקולנוע ירושלים 1999 (מועמד לפרס וולג'ין לסרט) |
| |
| מספר צופים בישראל |
|
500 | |
| תקציב |
|
610,000 דולר | |
| מאמרים וביקורות |
|
| |