| תקציר |
|
בזמן שאמה נעדרת מהבית, אדר בת ה-12 ואביה החורג מפתחים משחקי תפקידים הגולשים למחוזות מסוכנים. בעודה מנסה למצוא את מקומה בין מערכות היחסים הסוערות והיצריות בבית, אדר פוגשת באלן – נער חלומי שדומה לה ל... להמשך בזמן שאמה נעדרת מהבית, אדר בת ה-12 ואביה החורג מפתחים משחקי תפקידים הגולשים למחוזות מסוכנים. בעודה מנסה למצוא את מקומה בין מערכות היחסים הסוערות והיצריות בבית, אדר פוגשת באלן – נער חלומי שדומה לה להפליא, ומצרפת אותו למשפחה. אדר יוצאת בעקבות אלן למסע אפל בין ילדות להתבגרות, בין מציאות לדמיון, המשנה לעד את חוקי המשחק בבית.
| |
| שם אחר/לועזי |
|
Princess | |
| משחק |
|
| |
| בימוי |
|
טלי שלום עזר | |
| ע.בימוי |
|
דורון עופר, אייל אוברוגר | |
| תפקידים נוספים - בימוי |
|
| |
| תסריט |
|
טלי שלום עזר | |
| עריכת תסריט |
|
גומא רביד | |
| ניהול תסריט |
|
חמוטל זרם | |
| תפקידים נוספים - תסריט |
|
| |
| הפקה |
|
אלעד גביש, משה אדרי, לאון אדרי | |
| ע.הפקה |
|
אוריה קדם, עומר גודמן, גיא ירוסלבסקי, תומר מקלברג | |
| חברת הפקה |
|
Marker Films, סרטי יונייטד קינג | |
| גופים תומכים |
|
קרן רבינוביץ' - פרויקט קולנוע, מועצת הפיס לתרבות ולאמנות | |
| הפקה בפועל |
|
קינן אלדר | |
| תיאום הפקה |
|
רוני יורמן | |
| ניהול הפקה |
|
אבי טוב | |
| ניהול מחנה |
|
ערן כרמון | |
| ניהול אתרי צילום |
|
אבי טוב | |
| תפקידים נוספים - הפקה |
|
| |
| צילום |
|
ראדק לאדצ'וק (פולין) | |
| ע.צילום |
|
ראובן רוזנברג, כריס וולודרצ'יק (פולין), ירון בר, אריה קישון | |
| סטילס |
|
ערן כהן | |
| מייקינג אוף |
|
טל גרינברג | |
| עריכה |
|
נטע דבורקיס | |
| ע.עריכה |
|
צורית הרציון | |
| תפקידים נוספים - עריכה |
|
| |
| מוזיקה |
|
ישי אדר | |
| עיצוב פסקול |
|
אביב אלדמע | |
| אולפני עריכת סאונד |
|
אולפני DB | |
| מיקס |
|
אביב אלדמע | |
| עריכת אפקטים |
|
נין חזן | |
| תפקידים נוספים -עיצוב פסקול |
|
| |
| ליהוק |
|
אסתר קלינג | |
| תפקידים נוספים - ליהוק |
|
| |
| תאורה |
|
נמרוד שרגאי | ע.תאורה: עמירם שניר, ולדימיר בלינסקי, דורון ג'רסי, תדהר (תדי) פרידגוט, רענן ברגר, יואב כהן, נטע מאיר | |
| גריפ |
|
ליאור אתרוגי | ע.גריפ: אוהד אבן חיים, יוסי לחמיש, ניר הררי, ליעד ברגר | |
| הקלטת קול |
|
מוטי חפץ | |
| בום |
|
סרגיי קרבצ'וק | |
| תפקידים נוספים - הקלטת קול |
|
| |
| עיצוב אומנותי |
|
דרור אלחדד | |
| ע. עיצוב אומנותי |
|
חביב רוזיליו, אמיר יחזקאל | |
| עיצוב גראפי/כותרות |
|
מיכל וולף | |
| פרופס/אביזרים |
|
צביקה גוטר | |
| תפקידים נוספים - עיצוב אומנותי |
|
| |
| עיצוב תלבושות |
|
טל מור | |
| ע. עיצוב תלבושות |
|
שרי כהן | |
| איפור |
|
זיו קטנוב | |
| ע. איפור |
|
קרן בן שמחון, סיגלית גראו | |
| תפקידים נוספים - איפור |
|
| |
| פעלולים |
|
סרגיי קלימקין | |
| תפקידים נוספים - אפקטים ופעלולים |
|
| |
| מעבדות |
|
אופוס | |
| תפקידים נוספים - מעבדות |
|
| |
| הפקת פוסט |
|
שרית אמדו, רותם פארן | |
| עיצוב צבע/גריידינג |
|
יואב רז | |
| ציוד |
|
אוטופיה | |
| הפצה |
|
סרטי יונייטד קינג, לירון אדרי - סרטי יונייטד קינג | |
| תפקידים נוספים - השלמות |
|
רן מורן, הפקה בפועל - השלמות
|
קירה ביק, ע.בימוי - השלמות
|
סזאר בירגר, ע.תאורה - השלמות
|
יוני גלצר, ע.תאורה - השלמות
|
שרית אמדו, תיאום הפקה - השלמות
|
ערן כהן, ניהול מחנה - השלמות
|
עמי גויטע, בום - השלמות
|
אליה ספינופולוס, גריפ - השלמות
|
רעות אקרמן, ע.תלבושות - השלמות
|
עידו זילברמן, ע.הפקה - השלמות
|
שחק אבירם, ע.הפקה - השלמות
|
שירי שמשה, איפור - השלמות
|
יעל בן חיים, איפור - השלמות
|
גאן זלקוביץ, בניית תפאורה - השלמות
|
| |
| תפקידים נוספים - קרדיטים מיוחדים |
|
| |
| גופי שידור/חברות שותפות |
|
| |
| פרסים/פסטיבלים חו"ל |
|
פסטיבל סאנדנס 2014 (מועמד לסרט הזר הטוב ביותר) |
פסטיבל קארלובי וארי 2014 |
פסטיבל המבורג 2014, גרמניה |
| |
| פרסים/פסטיבלים ישראל |
|
פרסי אופיר 2014 (מועמד ל-3 פרסים: שחקנית ראשית - שירה האס, ליהוק - אסתר קלינג, מוזיקה - ישי אדר) |
פסטיבל ירושלים 2014 (זוכה 3 פרסים: הסרט הטוב ביותר, מוזיקה - ישי אדר, צילום - ראדק לאדצ'וק) |
| |
| מספר צופים בישראל |
|
5581 | |
| תקציב |
|
2,999,149 ש"ח | |
| קישורים |
|
ויקיפדיה IMDB
| |
| מאמרים וביקורות |
|
ביקורת מאת אורי קליין, גלריה-הארץ, 20/3/2015 |
ביקורת מאת שמוליק דובדבני, 24/3/2015, ynet |
ביקורת מאת יאיר רוה, סינמסקופ, 19/3/2015 |
ביקורת מאת מאיר שניצר, מעריב, 30/3/2015 |
ביקורת מאת יעל שוב, טיים אאוט, 19/3/2015 |
ביקורת מאת גידי אורשר, גלי צה"ל, 26/3/2015 |
ביקורת מאת דורון פישלר, וואלה, 22/3/2015 |
ביקורת מאת אור סיגולי, עכבר העיר, 16/3/2015 |
ביקורת מאת נטליה ירמין, 22/3/2015, NRG |
ביקורת מאת ליאור אלפנט, המבקרות, 20/3/2015 |
ביקורת מאת נתן ליכטר, אתר סרט, מרץ 2015 |
| |