| תקציר |
|
רשי, קצין משטרה ותיק ומוערך חי עם אביגיל אשתו ובתה המתבגרת מנישואיה הקודמים. העבודה שלו תובענית והוא חשוף למקרים קשים על בסיס יומיומי. בבית המצב מתוח, רשי אינו מוכן לקבל את התנהגותה המרדנית של בתו ... להמשך רשי, קצין משטרה ותיק ומוערך חי עם אביגיל אשתו ובתה המתבגרת מנישואיה הקודמים. העבודה שלו תובענית והוא חשוף למקרים קשים על בסיס יומיומי. בבית המצב מתוח, רשי אינו מוכן לקבל את התנהגותה המרדנית של בתו החורגת והשניים נמצאים במצב מתמיד של עימות. רשי נאחז בתקווה שהוא ואביגיל יצליחו להביא ילד לעולם אך עולמו מתהפך כאשר שני נערים מתלוננים שפגע בהם מינית. רשי מושעה מעבודתו ונראה כאילו העולם מתרחק ממנו. ככל שהחקירה בעניינו מתארכת, רשי שוקע למקומות האפלים בנשמתו וצדדים מפתיעים באישיותו מתפרצים.
תאריך הפצה בישראל: 2 בינואר 2020
| |
| שם אחר/לועזי |
|
Love Trilogy: Chained | |
| משחק |
|
ערן נעים, רפי "רשי" מלכה
|
סתיו אלמגור, אביגיל מלכה
|
סתיו פטאי, יסמין
|
ירון לברטובסקי, אב מכה
|
יובל בנוביץ', ילד
|
גיא גורפיין, ילד
|
יניב אסרף, אסי
|
מלכה יעקבי, אמא של רשי
|
יעקב יעקבי, אבא של רשי
|
קרנית ווין, חוקרת מח"ש
|
בועז גלעם, חוקר מח"ש
|
ד"ר אילן גל, רופא נשים
|
אשר איילון, ברדה, חוקר פרטי
|
יניב דימרי, דמרי
|
אודי אוחנה, חזי
|
רועי גור ארי, נער בגינת דובנוב
|
יובל אור (משחק), נער בגינת דובנוב
|
גל רוסו, נער בגינת דובנוב
|
עמית פיקלר, נער בגינת דובנוב
|
נוי מדר, נער בגינת דובנוב
|
אלעד שניידרמן, עמוס
|
ענבר לוי-חג'בי, עוזרת צלם בסטודיו
|
ורד גני, מאפרת בסטודיו
|
ד"ר אורי נאמן, רופא חדר מיון
|
ד"ר ילנה פרלדנסקי, רופאה מרדימה
|
אנג'ל שלום סימנטוב, עבריין בטלפון
|
שקד ברוך, חברה של יסמין
|
נועם סמית, חבר של יסמין
|
טל בן יורם, חברה של יסמין
|
מיכל מינדלין, חברה של יסמין
|
ליאן קומדי, חברה של יסמין
|
רפיק אבייב, חבר של יסמין
|
מאיה פיבניוק, חברה של יסמין
|
יואב וייס, שוטר
|
רון קדם, שוטר
|
ענת קדם, שוטרת
|
אודי שפלר, שוטר
|
נוי ביטוש, שוטרת
|
יעל עבאדי, כתבת בזירה
|
הדס שטייף, כתבת לענייני פלילים
|
שני אפגין, קצינת אמ"ש
|
גילה דגן, אחות א
|
אדל אלון, אחות ב
|
בילי היימן, מוכרת בחנות פרחים
|
| |
| בימוי |
|
ירון שני | |
| תסריט |
|
ירון שני | |
| הפקה |
|
סער יוגב, נעמי לבארי, מיכאל רויטר (גרמניה) | |
| ע.הפקה |
|
נחל זיתון, ידיד אראל, יואל דליון | |
| חברת הפקה |
|
בלאק שיפ הפקות סרטים, The Post Republic (גרמניה), Electric Sheep (איטליה) | |
| גופים תומכים |
|
קרן הקולנוע הישראלי, קרן גשר לקולנוע רב תרבותי, מועצת הפיס לתרבות ולאמנות | |
| הפקה בפועל |
|
אלונה רפואה | |
| ניהול הפקה |
|
קרן נוימן | |
| ניהול אתרי צילום |
|
שחר נדרה | |
| תפקידים נוספים - הפקה |
|
| |
| צילום |
|
שי סקיף, ניצן לוטם | |
| ע.צילום |
|
יונתן קרני, נעם ברקוביץ', גיל שרון | |
| עריכה |
|
ירון שני | |
| ע.עריכה |
|
רן רביב, עידן ליבר, בן ללצ'וק, איילת סלע | |
| עריכת און ליין |
|
דן אברהם (גרמניה) | |
| תפקידים נוספים - עריכה |
|
| |
| מוזיקה - תפקידים נוספים |
|
| |
| עיצוב פסקול |
|
אביב אלדמע | |
| אולפני עריכת סאונד |
|
אולפני DB | |
| מיקס |
|
אביב אלדמע, The Post Republic (גרמניה) | |
| עריכת אפקטים |
|
שלומי קסלין | |
| תפקידים נוספים -עיצוב פסקול |
|
| |
| ליהוק |
|
מאיה קסל | |
| תפקידים נוספים - ליהוק |
|
| |
| הקלטת קול |
|
ניר אלון | |
| בום |
|
שחר גיא | |
| עיצוב אומנותי |
|
יואב סיני | |
| ע. עיצוב אומנותי |
|
סלים שחאדה, מיכאל חיות, אלדד אלמוזנינו, דרור לובין, אסף סטי, לוקה גולייב | |
| עיצוב גראפי/כותרות |
|
יערה רמבישבסקי, טובי קורניש, גיא שגיא | |
| פרופס/אביזרים |
|
מיכל ברקוביץ', נופר רהב | |
| תפקידים נוספים - עיצוב אומנותי |
|
| |
| עיצוב תלבושות |
|
שיקו ציוני | |
| תפקידים נוספים - איפור |
|
| |
| אפקטים מיוחדים |
|
פיני קלויר | |
| תפקידים נוספים - אפקטים ופעלולים |
|
| |
| מעבדות |
|
The Post Republic (גרמניה) | |
| עיצוב צבע/גריידינג |
|
גרגור פפולר (גרמניה) | |
| ציוד |
|
אוטופיה | |
| הפצה |
|
Alpha Violet (צרפת) | |
| גופי שידור/חברות שותפות |
|
| |
| פרסים/פסטיבלים חו"ל |
|
פסטיבל ברלין 2019 (מסגרת פנורמה) |
| |
| פרסים/פסטיבלים ישראל |
|
פסטיבל הקולנוע ירושלים 2019 (זוכה פרסי הסרט הטוב ביותר; השחקן - ערן נעים; פרס חביב הקהל) |
| |
| קישורים |
|
ויקיפדיה IMDB
| |
| מאמרים וביקורות |
|
ראיון עם ירון שני מאת נירית אנדרמן, גלריה-הארץ, 8/1/2020 |
ראיון עם ירון שני מאת יעל שוב, טיים אאוט, 24/9/2019 |
ראיון עם ערן נעים מאת איתי שטרן, גלריה-הארץ, 7/1/2020 |
ביקורת מאת אורי קליין, גלריה-הארץ, 31/12/2019 |
ביקורת מאת שמוליק דובדבני, 3/1/2020, ynet |
ביקורת מאת יעל שוב, טיים אאוט, 1/1/2020 |
ביקורת מאת יאיר רוה, כלכליסט, 6/1/2020 |
ביקורת מאת מאיר שניצר, מעריב, 3/1/2020 |
ביקורת מאת תומר קמרלינג, מאקו, 8/1/2020 |
ביקורת מאת מרלין וניג, סלונה, 16/9/2019 |
| |