| תקציר |
|
מזה למעלה מעשר שנים – רצועת עזה היא, בעיני תושביה, בית כלא ענק ובו למעלה ממיליון אסירים. אנחנו הסוהרים. הסיום החד של תהליך השלום והאינתיפאדה שבאה בעקבותיו, הכה בהלם את מרבית תושבי ישראל. הסרט מתבונ... להמשך מזה למעלה מעשר שנים – רצועת עזה היא, בעיני תושביה, בית כלא ענק ובו למעלה ממיליון אסירים. אנחנו הסוהרים. הסיום החד של תהליך השלום והאינתיפאדה שבאה בעקבותיו, הכה בהלם את מרבית תושבי ישראל. הסרט מתבונן בפרטים הקטנים של החיים תחת הסגר בעזה, ובישראלים המתכתשים בינם לבין עצמם על אודות הסגר, ומציע אגב כך הסבר מסוים לשאלה, מדוע הזמן האדום הארור שלתוכו שקענו, היה בלתי נמנע. צוות ישראלי פלשתינאי סוקר את שני צדי הגדר האלקטרונית – לפני האינתיפאדה הנוכחית ובמהלכה – ותוהה האם מבעד למסך הדם – ניתן עדיין לראות את הדברים כמות שהם.
| |
| שם אחר/לועזי |
|
Close, Closed, Closure | |
| משחק |
|
| |
| בימוי |
|
רם לוי | |
| תסריט |
|
רם לוי | |
| תחקיר |
|
מועין אל חילו, יעל אגמון, ערן טורבינר, עירית עשת, סילביה קליבאת | |
| הפקה |
|
רם לוי, אסתר הופנברג (צרפת) | |
| חברת הפקה |
|
רם לוי תקשורת, Lapsus (צרפת) | |
| גופים תומכים |
|
הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה, Soros Documentary Fund of the Open Society Institute (ארצות הברית), CNC (צרפת) | |
| ניהול הפקה |
|
מועין אל חילו, עמנואל קניג | |
| צילום |
|
גדי אפריאט, נגיב אבו אלג'בין | |
| ע.צילום |
|
מור שימי, איסלם עבד אל כרים | |
| עריכה |
|
דני שיק | |
| ע.עריכה |
|
נורית ינאי, אורלי וייל | |
| מוזיקה |
|
ערן דינור | |
| מוזיקה - תפקידים נוספים |
|
| |
| אולפני עריכת סאונד |
|
קיו סאונד | |
| מיקס |
|
גילי צימרמן | |
| הקלטת קול |
|
אהרון יוסי, גמאל אבו נחל, יובל ארז, משה בן-שמחון | |
| עיצוב גראפי/כותרות |
|
סגית גוורמן, יפעת גת | |
| הפקת פוסט |
|
נורית ינאי, אבלין קלוגר-קדיש | |
| תפקידים נוספים - קרדיטים מיוחדים |
|
| |
| גופי שידור/חברות שותפות |
|
| |
| פרסים/פסטיבלים חו"ל |
|
FIPA ביאריץ 2002, צרפת |
Cinema du Reel 2002, צרפת |
Nord Sud 2002, שווייץ (זוכה פרס העצמאות) |
| |
| מאמרים וביקורות |
|
| |