| תקציר |
|
איש עסקים מיליונר מתחלף עם הנהג שלו על מנת להוכיח בהתערבות שנשים אינן נמשכות אליו רק בגלל הכסף.
| |
| משחק |
|
יהודה ברקן, ג'רי אופנהיימר
|
יעקב בודו, שרגא פיש
|
עדנה פלידל, גברת פרסמן
|
גדעון זינגר, משה פרסמן
|
חנה לסלאו, מדלן העוזרת
|
אוריאלה וויט, גילה פרסמן
|
מנדי רייס דייויס, אליס קופר
|
ארי סורקו-רם, עו"ד ליברמן
|
אריה (ליאון) קסבינר, סרגל המשרת
|
דורי בן-זאב, זמר על החוף
|
יוסף באשי
|
יאנקו הלפרין
|
יצחק חביס
|
אייל גפן, עובד במפעל
|
ענת רפואה
|
יהושע לוף
|
יוני לוקאס
|
נמרוד אברהמוב
|
משה נוי ולהקת "הדולפינים"
|
שי כפיר
|
ג'ון זנדל
|
סילבי לסר
|
עידית יעל פפרט
|
מיכאל גרינשטיין
|
| |
| בימוי |
|
יואל זילברג | |
| ע.בימוי |
|
| |
| תסריט |
|
יואל זילברג | |
| ניהול תסריט |
|
עידית שחורי | |
| הפקה |
|
יאיר פרדלסקי, ישראל רינגל | |
| ע.הפקה |
|
זאביק רינגל, שמעון גולדברג | |
| חברת הפקה |
|
סרטי רול | |
| ניהול משרד הפקה |
|
יוני כהן | |
| ניהול הפקה |
|
אשר גת | |
| צילום |
|
ניסים (ניצ'ו) ליאון | |
| ע.צילום |
|
דני מטס, דובי שפירא | |
| סטילס |
|
יוני המנחם | |
| עריכה |
|
טובה דרורי [נאמן] | |
| ע.עריכה |
|
חגית אנין, שרונה לויטן | |
| מוזיקה |
|
דובי זלצר | |
| מוזיקה - תפקידים נוספים |
|
| |
| מיקס |
|
דוד אוז'כוב | |
| תאורה |
|
בני הופמן | גריפ: מאיר מוטיל, יצחק בן ארויה, אפרים עמירן | הקלטת קול: אלי ירקוני | |
| בום |
|
יוחאי משה | |
| עיצוב אומנותי |
|
קולי סנדר | |
| פרופס/אביזרים |
|
שלמה לוי | |
| עיצוב תלבושות |
|
שרה וינר | |
| ע. עיצוב תלבושות |
|
ליזה הראל | |
| איפור |
|
אורי גרוס | |
| ע. איפור |
|
זיוית צ'ריקובר | |
| תפקידים נוספים - איפור |
|
| |
| מעבדות |
|
ברקי פטה המפריס | |
| תפקידים נוספים - מעבדות |
|
| |
| יחסי ציבור |
|
דסי וגנר | |
| תפקידים נוספים - מאחורי הקלעים |
|
| |
| מספר צופים בישראל |
|
450,000 | |
| קישורים |
|
ראיונות עם יוצרי ושחקני הסרט (וידאו), מאגר העדויות של הקולנוע הישראלי ויקיפדיה IMDB
| |
| מאמרים וביקורות |
|
טריטמנט מקורי של הסרט |
ראיון עם יואל זילברג מאת מרים טימן, דבר, 16/3/1978 |
מאחורי הקלעים מאת ג.עיטור, להיטון, 23/3/1978 |
ביקורת מאת יוסף שריק, הארץ, 7/7/1978 - (c) כל הזכויות שמורות הוצאת עיתון הארץ בע"מ |
ביקורת מאת שלמה שמגר, ידיעות אחרונות, 17/7/1978 |
ביקורת מאת נתן גרוס, על המשמר, 18/7/1978 |
| |