| תקציר |
|
במושבה קטנה בשנות החמישים, הגר ארליך היא סוג של עוף מוזר. ללא ילדים ומקצוע, הגר לא מצליחה למצוא את מקומה בחיי הקהילה הכפריים ולא בחיי הנישואים הטריים שלה. לאחר ששכנתה מבקשת ממנה שתשמור על בנה בן הע... להמשך במושבה קטנה בשנות החמישים, הגר ארליך היא סוג של עוף מוזר. ללא ילדים ומקצוע, הגר לא מצליחה למצוא את מקומה בחיי הקהילה הכפריים ולא בחיי הנישואים הטריים שלה. לאחר ששכנתה מבקשת ממנה שתשמור על בנה בן העשר, יפתח, הגר לוקחת את הילד לטיולים בחורש ובו חורבות של כפר ערבי, המשמשות כשטח אימונים צבאי. בין ההריסות הגר ויפתח פוגשים בחייל בודד ומפתחים מערכת יחסים מיוחדת אתו. הם עוקבים אחריו מספר ימים, מביטים בו מתאמן ומתקשרים אתו בביישנות. ככל שהזמן חולף החברות המתפתחת בין הגר לילד הולכת ומתעצמת עד לנקודה בה יפתח תופס את הגר מתעלסת עם החייל באחד הבתים הנטושים. מבולבל והמום ממה שראה, הילד נס על נפשו ונעלם. הגר מנסה לחזור לשגרת חייה, היא מסתירה את הרומן מבעלה ומשקרת לאמו של הילד, אך החיפושים המתפשטים בכפר ותחושות החרטה החזקות מאלצים אותה להתייצב מול האמת.
| |
| מבוסס על |
|
רומן מאת ישעיהו קורן | |
| משחק |
|
הילה וידור, הגר
|
יובל ינאי, טוביה
|
מתן אברבוך, יפתח
|
מירב גרובר, שרה
|
אדריאנו חאובל, בני
|
רוברטו פולק, אוסטרובסקי
|
שלו גלבר, זוריק
|
דון נדל, בעל מכולת
|
אליעזר אפלבוים, שרת
|
עומר עציון, מפקד
|
| |
| בימוי |
|
אדם סנדרסון | |
| ע.בימוי |
|
סיסי מנחם, שושן רוזנטל | |
| תפקידים נוספים - בימוי |
|
| |
| תסריט |
|
אדם סנדרסון | |
| עריכת תסריט |
|
אוסי נשרי | |
| ניהול תסריט |
|
אורית דבוש | |
| תפקידים נוספים - תסריט |
|
| |
| הפקה |
|
אילון רצ'קובסקי, יוסי עוזרד, גיא יקואל, יוחנן קרדו, לי ז'אנג | |
| ע.הפקה |
|
אמיר פראתי, שחק אבירם, ירון אשכנזי, יניב שפירו, הלל יודאיקין, ינון שוקרון | |
| חברת הפקה |
|
יולי אוגוסט הפקות | |
| גופים תומכים |
|
קרן הקולנוע הישראלי | |
| הפקה בפועל |
|
רן מורן | |
| תיאום הפקה |
|
אסנת שמידט | |
| ניהול הפקה |
|
יענקלה אמזלג | |
| ניהול מחנה |
|
ערן כהן | |
| תפקידים נוספים - הפקה |
|
| |
| צילום |
|
נדב הקסלמן | |
| ע.צילום |
|
לאל אוטניק, גיל ולרבגה | |
| סטילס |
|
ורד אדיר | |
| תפקידים נוספים - צילום |
|
| |
| עריכה |
|
זוהר סלע | |
| תפקידים נוספים - עריכה |
|
| |
| מוזיקה |
|
ויסאם ג'ובראן | |
| עיצוב פסקול |
|
איציק כהן (פסקול), תומר קורן | |
| עריכת סאונד |
|
רעי אלבז | |
| אולפני עריכת סאונד |
|
ג'אנגל סאונד | |
| מיקס |
|
איציק כהן (פסקול), תומר קורן | |
| ליהוק |
|
אורית אזולאי | |
| תאורה |
|
אבי דסברג | ע.תאורה: אלי תורג'מן | |
| גריפ |
|
ערן ברלוביץ' | ע.גריפ: אוהד בן חמוו, דניאל קלוז'סקי, ליעד ברגר, ניר הררי | |
| הקלטת קול |
|
אלי ביין, אשי מילוא | |
| בום |
|
אלון שפירא, שי קפלן, אריה בן וייס | |
| עיצוב אומנותי |
|
כרמלה סנדרסון | |
| ע. עיצוב אומנותי |
|
אייל ביטרמן, ג'קי מרי אינטרטר, נירה יאיר, אופיר שגב, אלינדב אוחנה, גודיס שניידר | |
| עיצוב גראפי/כותרות |
|
לי סער, רפאל ברכה | |
| פרופס/אביזרים |
|
תומר אושרת | |
| תפקידים נוספים - עיצוב אומנותי |
|
| |
| עיצוב תלבושות |
|
לאורה שיים | |
| ע. עיצוב תלבושות |
|
יעל קרדו, מיכל ערבית | |
| איפור |
|
מאיה גרסטל | |
| ע. איפור |
|
קארין אלבז | |
| תפקידים נוספים - אפקטים ופעלולים |
|
| |
| מעבדות |
|
אופוס, סינפוסט - מיכאל קליין וסמי טאט | |
| תפקידים נוספים - מעבדות |
|
| |
| הפקת פוסט |
|
מילקי שניידר | |
| עיצוב צבע/גריידינג |
|
סזאבולק בארטה, רון בן מאיר | |
| ציוד |
|
אוטופיה | |
| תפקידים נוספים - השלמות |
|
| |
| פרסים/פסטיבלים חו"ל |
|
| |
| פרסים/פסטיבלים ישראל |
|
פסטיבל הסרטים חיפה 2013 |
פרסי אופיר 2013 (מועמד ל-3 פרסים: עיצוב אומנותי - כרמלה סנדרסון, תלבושות - לאורה שיים, צילום - נדב הקסלמן) |
| |
| מספר צופים בישראל |
|
1515 | |
| אתר הסרט |
|
| |
| קישורים |
|
ויקיפדיה IMDB הערות הבמאי אדם סנדרסון מאת אמיר בוגן, 11/12/2014, ynet
| |
| מאמרים וביקורות |
|
ראיון עם אדם סנדרסון מאת רותי זוארץ, מעריב, 7/12/2014 |
ביקורת מאת אורי קליין, גלריה-הארץ, 9/12/2014 |
ביקורת מאת שמוליק דובדבני, 8/12/2014, ynet |
ביקורת מאת אורון שמיר, עכבר העיר, 4/12/2014 |
ביקורת מאת עופר ליברגל, וואלה, 9/12/2014 |
ביקורת מאת גידי אורשר, גלי צה"ל, 6/12/2014 |
ביקורת מאת נטליה ירמין, 5/12/2014, NRG |
ביקורת מאת רון פוגל, אתר סרט, דצמבר 2014 |
ביקורת מאת איתן וייץ, קולנוע בראש צלול, 25/9/2014 |
| |