| תקציר |
|
"החוב" הוא מותחן ריגול פסיכולוגי שעלילתו נעה על שני צירי זמן. הציר המרכזי, ציר ההווה, מתרחש בשנת 1995 כשרחל, סוכנת מוסד לשעבר, בת שישים, יוצאת לחסל את "המנתח מטרבלינקה", פושע נא... להמשך "החוב" הוא מותחן ריגול פסיכולוגי שעלילתו נעה על שני צירי זמן. הציר המרכזי, ציר ההווה, מתרחש בשנת 1995 כשרחל, סוכנת מוסד לשעבר, בת שישים, יוצאת לחסל את "המנתח מטרבלינקה", פושע נאצי בן שמונים. כך, הרחק מעיניהם של ארגוני ריגול וממשלות, ניטש קרב עתיק בין עולמות נשכחים. הציר המשני, ציר העבר, מתרחש בשנת 1965 ובו אנחנו רואים את רחל וחבריה, סוכני המוסד הצעירים, כש"המנתח" מטרבלינקה חומק מידיהם ובתגובה הם מפברקים את מותו. במהלך ציר ההווה, כשהדמויות יוצאות לסגור את החוב הפרטי ביניהם, נחשף בפנינו בשלבים ציר העבר שמעיר לחיים שנאות ותיקות, פחדים מודחקים ושקרים ישנים.
| |
| שם אחר/לועזי |
|
The Debt | |
| משחק |
|
| |
| בימוי |
|
אסף ברנשטיין | |
| ע.בימוי |
|
שולי קלדרון, צליל אלי בוסקילה | |
| תסריט |
|
אסף ברנשטיין, עידו רוזנבלום | |
| הפקה |
|
איתן אבן, משה אדרי, לאון אדרי | |
| ע.הפקה |
|
יניב קליין, שמעון כהן, גלית אבן, ניבה אבן, נועה פלג, שחר פליישר | |
| חברת הפקה |
|
קיוסק הפקות, סרטי יונייטד קינג, אבנסטון פילמס | |
| גופים תומכים |
|
קרן הקולנוע הישראלי | |
| הפקה בפועל |
|
גדי לוי | |
| תיאום הפקה |
|
קירה ביק | |
| ניהול משרד הפקה |
|
דורית רודין | |
| ניהול מחנה |
|
אלון דהן (2) | |
| ניהול אתרי צילום |
|
מאיר סיגורה | |
| צילום |
|
גיורא ביח | |
| ע.צילום |
|
אורן אדר, רמי סימן טוב, מאיר ארד שאול | |
| סטילס |
|
יוני המנחם | |
| מייקינג אוף |
|
עידו רוזנבלום | |
| תפקידים נוספים - צילום |
|
| |
| עריכה |
|
עינת גלזר זרחין | |
| תפקידים נוספים - עריכה |
|
אולפני אדיט - Edit Studios, אולפני עריכה
|
סשה פרנקלין, שרותי עריכה
|
תמר רוזן, שרותי עריכה
|
איילת חן, שרותי עריכה
|
עמית גלבוע, שרותי עריכה
|
ניר פיבך, שרותי עריכה
|
ניר פנקסי, שרותי עריכה
|
אורי אלון, שרותי עריכה
|
מירון אוסלנדר, שרותי עריכה
|
ערן פלר, שרותי עריכה
|
| |
| מוזיקה |
|
יונתן בר גיורא | |
| מוזיקה - תפקידים נוספים |
|
לב מטיוקב, נגן
|
יוליה קנטור, נגנית
|
ויקטור כריסטוסוב, נגן
|
אליהו שולמן, נגן
|
מיכל מאור, נגנים:
|
אבשלום שריד, נגן
|
אורי אופיר, תזמור וניצוח כלי מיתר
|
יונתן בר גיורא, פסנתר
|
רמי בר גיורא, אקורדיון
|
אולפני ברדו, אולפני הקלטת מוזיקה
|
יואב שדמה, טכנאי הקלטת מוזיקה
|
| |
| עיצוב פסקול |
|
אביב אלדמע | |
| עריכת סאונד |
|
לי זוהר | |
| אולפני עריכת סאונד |
|
די בי פוסט פרודקשיין, מיקסרום | |
| מיקס |
|
אביב אלדמע, ישראל דוד | |
| עריכת אפקטים |
|
אבי מזרחי | |
| תפקידים נוספים -עיצוב פסקול |
|
| |
| תאורה |
|
אבי דסברג | ע.תאורה: אלי תורג'מן, גדעון אלברט, סלבי קנוביץ | |
| גריפ |
|
גיא נאמן | ע.גריפ: יגאל ארובס | |
| הקלטת קול |
|
אשי מילוא | |
| בום |
|
אלכס אפשטיין | |
| עיצוב אומנותי |
|
רון זיקנו, אבשלום סמולרצ'יק, ולדימיר מקובוז | |
| ע. עיצוב אומנותי |
|
יואב דהרי | |
| עיצוב גראפי/כותרות |
|
יהודית שץ, אדווה לובראני | |
| פרופס/אביזרים |
|
הדס חכמוב | |
| עיצוב תלבושות |
|
ענבל שוקי | |
| ע. עיצוב תלבושות |
|
מישמיש עורי, איריס לוי, עדי נגב | |
| איפור |
|
זיו קטנוב | |
| ע. איפור |
|
קרין אלבז, שושי מרה, ליטל נווה | |
| תפקידים נוספים - איפור |
|
| |
| מעבדות |
|
fdk - udi goralnik, kodak cinelabs romania | |
| הפקת פוסט |
|
רותם פארן | |
| ציוד |
|
f.t.s, אולפני ג.ג., אמיר חברה להנדסה וסכר | |
| תפקידים נוספים - מאחורי הקלעים |
|
| |
| פרסים/פסטיבלים ישראל |
|
פרסי אופיר 2007 (מועמד ל-4 פרסים: שחקנית משנה - נטע גרטי, צילום - גיורא ביח, עיצוב אומנותי - עידו דולב, תלבושות - ענבל שוקי) |
פסטיבל הקולנוע ירושלים 2007 |
| |
| מספר צופים בישראל |
|
70,000 | |
| תקציב |
|
900,000 דולר | |
| קישורים |
|
IMDB
| |
| מאמרים וביקורות |
|
| |