| תקציר |
|
במהלך שישה חודשים מתועדת בזמן אמת חקירה של צוות ההפקה לאיתור זהותו של ההרוג ה־17 מהפיגוע במגידו שנקבר כאלמוני. בהעדר כל דורש ועם מידע מינימאלי על גופה שהושחתה מנסה הסרט לחפש את זהותו של ההרוג ה־17,... להמשך במהלך שישה חודשים מתועדת בזמן אמת חקירה של צוות ההפקה לאיתור זהותו של ההרוג ה־17 מהפיגוע במגידו שנקבר כאלמוני. בהעדר כל דורש ועם מידע מינימאלי על גופה שהושחתה מנסה הסרט לחפש את זהותו של ההרוג ה־17, ובדרך פוגש את זהותם של אנשים הקשורים לתהליך החקירה. זה לצד זה מתקדם ציר של חיפוש אחר זהות לצד ציר של מתן זהויות, ויחד מתקבלת תמונה של חברה החיה בצילו של המוות. כשנראה כי החקירה נמצאת במבוי סתום מתגלה קצה חוט. סרטם של דוד אופק ורון רותם בהפקתה של אלינור קוברסקי הוא אחת היצירות הבודדות שמנסות ומצליחות לתפוס את שיא ימי האינתיפאדה. מבלי להפנות אצבע מאשימה אל איש, באמצעות כרוניקה יבשה לכאורה של מסע חיפוש בלשי, אנו עולים על רכבת השדים המקומית המוביל אל פינותיה השונות והמשונות של הארץ.
| |
| שם אחר/לועזי |
|
No. 17 | |
| משחק |
|
| |
| בימוי |
|
דוד אופק | |
| תפקידים נוספים - בימוי |
|
| |
| תסריט |
|
דוד אופק | |
| הפקה |
|
אלינור קוברסקי, עדנה קוברסקי | |
| חברת הפקה |
|
עדן הפקות | |
| תפקידים נוספים - הפקה |
|
| |
| צילום |
|
רון רותם | |
| עריכה |
|
אריק להב ליבוביץ' | |
| תפקידים נוספים - עריכה |
|
| |
| מוזיקה |
|
אופיר לייבוביץ' | |
| אולפני עריכת סאונד |
|
החדר | |
| הקלטת קול |
|
ריקרדו לוי, אופיר רותם, רמי רוזנשטיין | |
| תפקידים נוספים - הקלטת קול |
|
| |
| עיצוב גראפי/כותרות |
|
סטודיו יש! | |
| עיצוב צבע/גריידינג |
|
יוני צרויה | |
| כתוביות תרגום |
|
טרנס-טייטלס | |
| תפקידים נוספים - השלמות |
|
| |
| פרסים/פסטיבלים חו"ל |
|
פסטיבל סירקוז ניו יורק 2003, ארצות הברית (זוכה פרס ראשון) |
פסטיבל שיקגו לקולנוע תיעודי 2004, ארצות הברית (זוכה פרס העיתונות הבינלאומית) |
פסטיבל וסול לקולנוע אסייתי 2004, צרפת (זוכה פרס הנעורים) |
| |
| פרסים/פסטיבלים ישראל |
|
פרסי אופיר 2003 (זוכה פרס הסרט התיעודי הטוב ביותר) |
פסטיבל דוקאביב 2003 (זוכה פרס הסרט הטוב ביותר) |
| |
| מספר צופים בישראל |
|
לא הופץ מסחרית | |
| קישורים |
|
ויקיפדיה IMDB
| |
| מאמרים וביקורות |
|
| |