| תקציר |
|
הסרט מתרחש בשכונת רמות, שכונה ירושלמית טיפוסית, בה כולם מכירים את כולם. רמי ואבישי חברי ילדות בני 27 גרים יחד בדירת שיכון מוזנחת הם מסתובבים בשכונה בבטלה וכל היום מעשנים .שניהם משחקים כדורגל בקבוצה... להמשך הסרט מתרחש בשכונת רמות, שכונה ירושלמית טיפוסית, בה כולם מכירים את כולם. רמי ואבישי חברי ילדות בני 27 גרים יחד בדירת שיכון מוזנחת הם מסתובבים בשכונה בבטלה וכל היום מעשנים .שניהם משחקים כדורגל בקבוצה השכונתית "כוכבי המגרשים". מאמן הקבוצה הוא צביקה בן 45 שלוקח את תפקידו כמאמן ברצינות גמורה, ומנסה לנצח את "גביע השכונות הירושלמי", בעזרת שחקני הקבוצה העצלנים והכושלים. לאחר שנגמר לרמי ואבישי הכסף הם מסתבכים בעסקה מפוקפקת מול הגנגסטר השכונתי ויוצאים למהלך שיציל אותם מידיו.
| |
| שם אחר/לועזי |
|
The Dealers | |
| משחק |
|
רמי דוידוף, רמי
|
איתי תורג'מן, אבישי
|
אלון אבוטבול, שגיא
|
צחי גראד, צביקה
|
יובל שרף, חווה
|
מיכל גבריאלוב, גטפריק
|
דני שטג, חסיד
|
איציק קונפינו, דוד
|
דרור גבע, אמיר
|
אורן יאדגר, שאול
|
משה אשכנזי, יאיר סוחר הסמים
|
רמי קאשי, יניב
|
קובי מרציאנו, אופירה
|
זבולון מושיאשווילי, שלומי פיצה פיאנו
|
פארס חנינה, ג'ורג'
|
דרור זיו, איציק הספורטאי
|
ירון אלבאום, קבסה
|
גל ישראלי, ולדרמה
|
שגיא אזולאי, שואן
|
ינקי בכר, שוטר
|
עבדאללה אל עאקל, ילד בלוד
|
יפעת כהן, כתבת טלוויזיה
|
אלי חבקוק, קדוש
|
אבי מדר, צ'וצ'ה
|
אודי דוידוף, אורי
|
ז'וז'ו ליוני, אוהד
|
נעמה שלום, רויטל
|
איה צאלים, לקוחה
|
אופירה רחמים, מטפלת
|
הלל משה, אברם
|
הלל פרקש, שופט
|
אבישי כהן, צ'ופצ'יק
|
עמרי רוזנבלום, שליח פיצה
|
| |
| בימוי |
|
עודד דוידוף | |
| ע.בימוי |
|
סיסי מנחם, שיר שושני, ברקת סוסיה שהינו, איתי מנדל, ליהי לוין, דפנה מימרון | |
| תפקידים נוספים - בימוי |
|
| |
| תסריט |
|
רמי דוידוף, שגיא אזולאי | |
| ניהול תסריט |
|
אורית דבוש | |
| הפקה |
|
דוד מנדיל, משה אדרי, לאון אדרי, מיכל גריידי | |
| ע.הפקה |
|
איברהים אל עטאונה (נקש), יובל סימון, רותם קפלינסקי | |
| חברת הפקה |
|
מובי פלוס, סרטי יונייטד קינג | |
| גופים תומכים |
|
קרן הקולנוע הישראלי, המיזם לקולנוע ולטלוויזיה בירושלים, מועצת הפיס לתרבות ולאמנות, הקרן לעידוד הסרט הישראלי - מיסודה של התאחדות ענף הקולנוע בישראל | |
| הפקה בפועל |
|
עוזי קרין | |
| תיאום הפקה |
|
נעמה אזולאי | |
| ניהול הפקה |
|
נחומי לוז, מאיר טצת | |
| ניהול מחנה |
|
עמר אבו עמר | |
| צילום |
|
ירון שרף | |
| ע.צילום |
|
יובל שחר, אדוה שועה, יניב בן שמעון, אסף כהן | |
| סטילס |
|
רן מנדלסון | |
| עריכה |
|
יצחק צחייק | |
| תפקידים נוספים - עריכה |
|
| |
| מוזיקה |
|
רן שם טוב | |
| עיצוב פסקול |
|
תומר קורן | |
| עריכת סאונד |
|
רותם דרור, איציק כהן | |
| אולפני עריכת סאונד |
|
ג'אנגל סאונד | |
| מיקס |
|
לי זהר | |
| עריכת אפקטים |
|
יובל בר און | |
| ליהוק |
|
גילה כהן | |
| תאורה |
|
עזר קצב | ע.תאורה: אלכס כהן, גדעון אלברט | |
| גריפ |
|
אייל טיאנו | ע.גריפ: אביחי רוחקין, ירון עוז | |
| הקלטת קול |
|
אשי מילוא | |
| בום |
|
אלון שפירא | |
| עיצוב אומנותי |
|
ערד שאואט, בני אפר | |
| ע. עיצוב אומנותי |
|
עמרי גל, גלי רוזנבאום פרט, אור אפרתי, אלברט סגל, מיה אלמוג, מיכאל אפר, אושרת שטייניץ, בן צנטר, איציק נופר | |
| עיצוב גראפי/כותרות |
|
אמיתי גלעד | |
| פרופס/אביזרים |
|
טל רפפורט | |
| ע.פרופס/אביזרים |
|
אבישי כהן | |
| עיצוב תלבושות |
|
מאיה מור | |
| ע. עיצוב תלבושות |
|
רעות קורפו | |
| איפור |
|
ליאת שיינין | |
| ע. איפור |
|
רויטל סולימן, קרן אסף, אורית צדוק | |
| מעבדות |
|
Hungarian Film Laboratories | |
| הפקת פוסט |
|
לי שירה, עמית גלבע | |
| יחסי ציבור |
|
בת כהן | |
| כתוביות תרגום |
|
תמי קינג | |
| גופי שידור/חברות שותפות |
|
| |
| פרסים/פסטיבלים ישראל |
|
פרסי אופיר 2012 (מועמד ל-4 פרסים: שחקן המשנה - אלון אבוטבול, מוזיקה מקורית - רן שם טוב, עיצוב תלבושות - מאיה מור, איפור - ליאת שיינין) |
| |
| מספר צופים בישראל |
|
36,400 | |
| תקציב |
|
4,865,200 ש"ח | |
| קישורים |
|
ויקיפדיה IMDB
| |
| מאמרים וביקורות |
|
ראיון עם עודד דוידוף על יצירת הסרט מאת נחום מוכיח, הבמה, 01/08/2012 |
ראיון עם עודד דוידוף מאת ירון טן-ברינק, 7 לילות - ידיעות, 7/2012 |
ראיון עם רמי דוידוף ושגיא אזולאי מאת אשר קשר, ידיעות ירושלים, 20/7/2012 |
ביקורת מאת אורי קליין, הארץ, 29/07/2012 |
ביקורת מאת מאיר שניצר, מעריב, 25/07/2012 |
ביקורת מאת שמוליק דובדבני, ווינט, 29/07/2012 |
ביקורת מאת יאיר רוה, סינמסקופ, 19/07/2012 |
ביקורת מאת יהודה סתיו, ידיעות אחרונות, 7/2012 |
ביקורת מאת אור בר שלום, עכבר העיר, 19/07/2012 |
ביקורת מאת מרט פרחומובסקי, וואלה, 20/07/2012 |
ביקורת מאת עופר ליברגל, סריטה, 21/07/2012 |
| |