| תקציר |
|
נחמן רוזומני הוא ״דרייבר״ חרדי שמתפרנס מהסעת שנוררים בין כתובות של נדבנים ידועי-שם. הדיל ברור: הוא מביא את האינפורמציה, השנורר מביא את סיפורו קורע הלב, ובסוף הלילה הם חולקים בפדיון. לאחר שאשתו נעלמ... להמשך נחמן רוזומני הוא ״דרייבר״ חרדי שמתפרנס מהסעת שנוררים בין כתובות של נדבנים ידועי-שם. הדיל ברור: הוא מביא את האינפורמציה, השנורר מביא את סיפורו קורע הלב, ובסוף הלילה הם חולקים בפדיון. לאחר שאשתו נעלמה בפתאומיות, נאלץ נחמן להתמודד לבדו עם גידולה של חני, בתו בת התשע. מתוך השבר עולה דמותה של דאון-טאון בני-ברק, סואנת, יקרה ואבודה, שהאנשים בשוליה מחפשים רגע אחד של נחמה שיספיק בדיוק.
תאריך הפצה בישראל: 21 ביוני 2018
| |
| שם אחר/לועזי |
|
Driver | |
| משחק |
|
| |
| בימוי |
|
יהונתן אינדורסקי | |
| ע.בימוי |
|
אנה דרואבן, איילת דר, יותם לאור, דינה זילברג | |
| תפקידים נוספים - בימוי |
|
| |
| תסריט |
|
יהונתן אינדורסקי | |
| ניהול תסריט |
|
אסף גיק | |
| הפקה |
|
טליה קלינהנדלר, אסנת הנדלסמן-קרן, משה אדרי, לאון אדרי, קרול סקוטה (צרפת), קרולין בנג'ו (צרפת), סימון ארנאל (צרפת) | |
| ע.הפקה |
|
יחיעם סעדון, ירון כהן, בר יודקה, אסף ולוף, יונתן רייק | |
| חברת הפקה |
|
פאי סרטים, סרטי יונייטד קינג, Haut et Court (צרפת) | |
| גופים תומכים |
|
קרן רבינוביץ' - פרויקט קולנוע, קרן גשר לקולנוע רב תרבותי, קרן אבי חי, CNC (צרפת), חממת סם שפיגל לקולנוע בינלאומי | |
| הפקה בפועל |
|
זהבה שקל | |
| תיאום הפקה |
|
שרון בן ארי | |
| ניהול הפקה |
|
יהלום עלימא | |
| ניהול אתרי צילום |
|
אמיר טוויטו | |
| תפקידים נוספים - הפקה |
|
| |
| צילום |
|
שי גולדמן | |
| ע.צילום |
|
רמי סימן טוב, מטיאס זגוני | |
| סטילס |
|
אוהד רומנו | |
| תפקידים נוספים - צילום |
|
| |
| עריכה |
|
ז'ואל אלכסיס, אריק להב ליבוביץ' | |
| ע.עריכה |
|
אפרת רסנר | |
| תפקידים נוספים - עריכה |
|
| |
| מוזיקה |
|
אסף אמדורסקי | |
| עיצוב פסקול |
|
יוסי אפלבאום | |
| עריכת סאונד |
|
ארז עיני שביט, שחף וגשל, נין חזן, אנדרס רפפורט | |
| אולפני עריכת סאונד |
|
אולפני DB, Studio Sledge Paris (צרפת) | |
| מיקס |
|
יוסי אפלבאום, ברונו מרסר (צרפת) | |
| ליהוק |
|
הילה יובל | |
| תאורה |
|
ליאור פרי | ע.תאורה: יובל לנדסברג, שגיא אור | |
| גריפ |
|
רונן יהלומי | ע.גריפ: אלי כהן (2), אוהד אבן חיים, יורם שטרית | |
| הקלטת קול |
|
מרינה קרטז (צרפת) | |
| בום |
|
אורן רביב, אלון דעי, אלון שפירא | |
| עיצוב אומנותי |
|
רון זיקנו | |
| ע. עיצוב אומנותי |
|
אמיר ירון, ינון שומרוני, מאור סוויסה | |
| עיצוב גראפי/כותרות |
|
רוני בן ציוני, סטודיו לאקיבוקס | |
| פרופס/אביזרים |
|
אדוה רודן | |
| תפקידים נוספים - עיצוב אומנותי |
|
| |
| ע.פרופס/אביזרים |
|
ניר כהן, איילה עמרם | |
| עיצוב תלבושות |
|
דורון אשכנזי, חווה לוי רוזלסקי | |
| ע. עיצוב תלבושות |
|
מלכי פוגל, שני הינדי | |
| איפור |
|
אורלי רונן, סיגלית גראו | |
| תפקידים נוספים - איפור |
|
| |
| אפקטים מיוחדים |
|
פיני קלויר | |
| תפקידים נוספים - אפקטים ופעלולים |
|
| |
| הפקת פוסט |
|
ליאת חורב, אלונה שחורי | |
| עיצוב צבע/גריידינג |
|
יואב רז | |
| ציוד |
|
אוטופיה | |
| הפצה |
|
לירון אדרי - סרטי יונייטד קינג | |
| תפקידים נוספים - מאחורי הקלעים |
|
| |
| תפקידים נוספים - השלמות |
|
אמנון זלאייט, צילום - השלמות
|
נמרוד גולן, ע. צילום - השלמות
|
ניצן משה, ע. צילום - הדלמות
|
שוקי פז, תאורה - השלמות
|
רועי מנו, גריפ - השלמות
|
ליאור אתרוגי, סטדיקאם - השלמות
|
אדוה רודן, עיצוב אמנותי - השלמות
|
חווה עוז, מלבישה - השלמות
|
סיגלית גראו, איפור - השלמות
|
עומר שדות, ניהול הפקה - השלמות
|
גל קליימן, ניהול אתרי צילום - השלמות
|
ליאור סמק, תיאום הפקה - השלמות
|
| |
| תפקידים נוספים - קרדיטים מיוחדים |
|
| |
| גופי שידור/חברות שותפות |
|
| |
| פרסים/פסטיבלים ישראל |
|
פרסי אופיר 2018 (מועמד לפרס עיצוב התלבושות - דורון אשכנזי וחווה לוי רוזלסקי) |
| |
| קישורים |
|
ויקיפדיה IMDB
| |
| מאמרים וביקורות |
|
ראיון עם השחקן בועז קונפורטי מאת דוד אברהם, וואלה, 21/6/2018 |
ביקורת מאת אורי קליין, גלריה-הארץ, 27/6/2018 |
ביקורת מאת שמוליק דובדבני, 25/6/2018, ynet |
ביקורת מאת יאיר רוה, סינמסקופ, 22/6/2018 |
ביקורת מאת מאיר שניצר, מעריב, 7/7/2018 |
ביקורת מאת מרלין וניג, סלונה, 25/6/2018 |
ביקורת מאת צבי בן מאיר, סרוגים, 28/6/2018 |
ביקורת מאת יצחק רובין, דבר 1, 29/6/2018 |
| |