נולד בתל אביב. החל את דרכו הקולנועית ב-1956, כמתלמד באולפני גבע. בצבא שרת כצלם ביחידת ההסרטה של צה"ל, ולאחר שחרורו חזר לאולפני גבע כצלם. צילם יומני חדשות וסרטי הסברה, וכן שימש כעוזר צלם ומפעיל... להמשך
נולד בתל אביב. החל את דרכו הקולנועית ב-1956, כמתלמד באולפני גבע. בצבא שרת כצלם ביחידת ההסרטה של צה"ל, ולאחר שחרורו חזר לאולפני גבע כצלם. צילם יומני חדשות וסרטי הסברה, וכן שימש כעוזר צלם ומפעיל מצלמה בסרטים עלילתיים באורך מלא, ביניהם "אלדורדו" ו"דליה והמלחים".
ב-1963 שיתף פעולה לראשונה עם אורי זוהר, כשצילם את סרטו הקצר "הקרב על היעד". ב-1965 צילם את הסרט העלילתי הארוך ראשון של זוהר "חור בלבנה". בשנים הבאות צילם את רוב הסרטים בבימויו של זוהר, ביניהם "שלושה ימים וילד", "כל ממזר מלך", "עיניים גדולות" ועוד. בעקבות שיתוף הפעולה המתמשך של זוהר, הפך לאחד הצלמים החשובים של הקולנוע הישראלי וצילם כמה מהקלאסיקות הגדולות שלו, ביניהן "מצור" של ג'ילברטו טופאנו (1969), "השוטר אזולאי" של אפרים קישון (1971), "קזבלן" של מנחם גולן (1973), "סנוקר" של בועז דוידזון (1975), "רק היום" של זאב רווח (1976), "דודה קלרה" של אברהם הפנר (1976), "הקיץ של אביה" של אלי כהן (1988), "סוף העולם שמאלה" של אבי נשר (2004) ועוד. כמו כן, צילם הפקות בינלאומיות ביניהם "מחץ הדלתא" (1985) ו"מעבר לשיא" (1986) של מנחם גולן, "סלסה" של בועז דוידזון (1988) ו"צבי הנינג'ה 3" של סטיוארט גילארד (1993).
ב-2009 פרש מתעשיית הקולנוע.