| תקציר |
|
אורי שרון, קיבוצניק מהצפון, נדון למאסר לאחר שהואשם בריגול לטובת סוריה. אחרי מעצרו, חייהם של שני חבריו הטובים משתנים. רון, מוזיקאי שאינו מעורב בעשיה פוליטית, עוקר לתל אביב ומחפש כיוונים מוסיקליים חד... להמשך אורי שרון, קיבוצניק מהצפון, נדון למאסר לאחר שהואשם בריגול לטובת סוריה. אחרי מעצרו, חייהם של שני חבריו הטובים משתנים. רון, מוזיקאי שאינו מעורב בעשיה פוליטית, עוקר לתל אביב ומחפש כיוונים מוסיקליים חדשים במוסיקה הערבית. ג'וזף, מתנדב מאנגליה שעזר לאורי בעבר, שב למולדת ומוצא פרנסה בעבודה עבור ארגונים פוליטים. בהדרגה נחשפים הקשרים הסמויים בין דמויות אלו. "ביום בהיר רואים את דמשק", סרט הביכורים של ערן ריקליס, הוא מותחן ריגול אידיאולוגי שדמויותיו מגלות בהדרגה שהן משמשות כלי משחק בידי כוחות גדולים מהם.
| |
| שם אחר/לועזי |
|
On a Clear Day You Can See Damascus | |
| משחק |
|
| |
| בימוי |
|
ערן ריקליס | |
| ע.בימוי |
|
רוני אקרמן, טלי ברלי-גורן, יצחק בן צור | |
| תסריט |
|
ערן ריקליס, גבריאל בריסטיין | |
| הפקה |
|
ערן ריקליס | |
| הפקה בפועל |
|
מיכה שרפשטיין | |
| ניהול הפקה |
|
יפתח גוטמן, איתי תמיר | |
| צילום |
|
גבריאל בריסטיין | |
| ע.צילום |
|
סטיב אטקינסון, אהוד גורן, איתמר הדר | |
| סטילס |
|
ברי פרידלנדר | |
| עריכה |
|
ריבה בן-ניר | |
| ע.עריכה |
|
עומר טל | |
| תפקידים נוספים - עריכה |
|
| |
| מוזיקה |
|
ספריה מוזיקלית מאי מיוזיק | |
| מיקס |
|
דוד אוז'כוב | |
| תאורה |
|
בשיר אבו רביע | ע.תאורה: אחמד אהמטזרה, ג'רי פיני, ערן וייזר | |
| גריפ |
|
שמואל לוי (גריפ) | ע.גריפ: משה פלכטר | |
| הקלטת קול |
|
קווין גרינוולד, איתמר בן יעקב | |
| בום |
|
מיגל פררה, אבי פישר | |
| עיצוב אומנותי |
|
דינו גרשוני, יורם ברזילאי | |
| עיצוב גראפי/כותרות |
|
אמי רובינגר, חיים שרייבר | |
| פרופס/אביזרים |
|
אברהם ישראלי | |
| עיצוב תלבושות |
|
תמי רומנו | |
| איפור |
|
זמירה הרשקוביץ, רינת אלוני | |
| אפקטים מיוחדים |
|
פיני קלויר | |
| תפקידים נוספים - השלמות |
|
| |
| תקציב |
|
15,000 לירות שטרלינג | |
| קישורים |
|
IMDB
| |
| מאמרים וביקורות |
|
| |