| תקציר |
|
בתחנת תצפית של צפרים באיזור קינון של אלפי עגורים בסיביר, טניה, 26, מקבלת מפטר, 38, מנהל וחוקר בתחנת התצפית, כתב ויתור על אבהותו לאיגור בן השנתיים ועוברת עם בנה הפעוט לחיות במוסקבה. 12 שנים מאוחר יו... להמשך בתחנת תצפית של צפרים באיזור קינון של אלפי עגורים בסיביר, טניה, 26, מקבלת מפטר, 38, מנהל וחוקר בתחנת התצפית, כתב ויתור על אבהותו לאיגור בן השנתיים ועוברת עם בנה הפעוט לחיות במוסקבה. 12 שנים מאוחר יותר, טניה מפוטרת מעבודתה כמורה למוסיקה במוסקבה ומחליטה לקחת את איגור, עכשיו נער בן 14 ולעלות לישראל שם גר אחיה. איגור מנסה להתנגד לעליה לישראל ונפגש עם פטר אביו הביולוגי אותו לא ראה 12 שנים. האב אינו יכול לסייע , אבל מכניס את איגור לעולם הצפרות ומציע לבנו לעקוב מישראל באמצעות האינטרנט אחרי פרויקט איתור עגורים העושים את דרכם מסיביר דרך ישראל לאפריקה. איגור ואמו מגיעים לישראל ונקלטים בפנימייה לנערים ונערות בצפון הארץ. איגור חש מנוכר ומוצא מפלט במעקב באינטרנט אחרי מסע העגורים ובמימוש כישרונו המיוחד לאייר ולצייר את מסעם של העגורים. במיוחד, הוא נמשך לצייר משפחת עגורים אשר להם עגור צעיר בשם קרל בו הם תומכים בתלאות הדרך. דרך המעקב אחרי משפחת העגורים וקרל העגור הצעיר, איגור מוצא לאט לאט את מקומו, מקבל את חייו החדשים ומוצא את דרכו אל אמו, כמו גם אל אביו בתחנת התצפית הרחוקה בסיביר.
| |
| שם אחר/לועזי |
|
Igor And The Cranes' Journey | |
| מבוסס על |
|
ספר מאת אקי שביט | |
| משחק |
|
| |
| בימוי |
|
יבגני רומן | |
| ע.בימוי |
|
דורון עופר, אייל אוברוגר, הלנה צ'רקסוב-רז, אורטל מושיץ ליבוביץ, מרסין אדמצ'וסקי | |
| תסריט |
|
דיתה גרי, איתן לונדנר | |
| עריכת תסריט |
|
ארז קו-אל | |
| תחקיר |
|
ליהי ג'קסון | |
| ניהול תסריט |
|
מריה מגריל | |
| הפקה |
|
חיליק מיכאלי, אברהם פרחי, פיוטר מולרוק, מגדלנה נפיירץ, אמילי קריסטיאנס | |
| ע.הפקה |
|
משה ענתבי, אביחי כנפו, מריוס פישוטה, אנדריז סטק, מרים תיאל, דניס היינז | |
| חברת הפקה |
|
UCM - אפיקים מאוחדים סרטים, יטי פילמס, פולין, יוליסס פילמס, גרמניה | |
| גופים תומכים |
|
איגור ומסע העגורים, איגור ומסע העגורים, איגור ומסע העגורים | |
| הפקה בפועל |
|
יוליה שיפטר, תמי ליאון, גדעון גדי, מטה ווקואק | |
| תיאום הפקה |
|
מיכל וינטרוב, מריה ג'ואנה סינירסקה | |
| ניהול משרד הפקה |
|
לירון קינן, בר הרפזי | |
| ניהול הפקה |
|
רובי סטאר, מיכל וינטרוב, מארק צ'פק, דנוטה גגוצ'ק | |
| ניהול מחנה |
|
עמר אבו עמר | |
| ניהול אתרי צילום |
|
אסף אלמגור, שי מיכאלי | |
| צילום |
|
אדם סיקורה | |
| ע.צילום |
|
זיו ברקוביץ, רון חיימוב, אריה קישון, שגב שאו, ישראל פרידמן | |
| סטילס |
|
ולנטין קליינר, ורד אדיר, מרסדס ברג | |
| מייקינג אוף |
|
יעל קלופמן, מטאוס סוצ'נוסבסקי | |
| עריכה |
|
ארנסט ארנוב | |
| מוזיקה |
|
אנטוני קומסה לזרקביץ' | |
| מוזיקה - תפקידים נוספים |
|
| |
| עיצוב פסקול |
|
רולף מנזי | |
| אולפני עריכת סאונד |
|
מיקסרום , המבורגר סינכרון פוסט פרפקט סאונד אנד ויזיון | |
| מיקס |
|
רלף ת'יקוטר | |
| תפקידים נוספים -עיצוב פסקול |
|
| |
| ליהוק |
|
אסתר קלינג, לימור שמילה, פיוטר ברטוצ'ק | |
| תאורה |
|
אבי אבנעים, פבל סישוקי | ע.תאורה: שלמה קיפר, יוני גלצר, אודי אלנברג, מתן שמואלי, אור שקולניק, ארתור בושינסקי, סבסטיאן סטקו, אנדרז בקווסקי | |
| גריפ |
|
גיא נאמן, רוברט לוקוסקי, ג'רוסלה פבלובסקי | ע.גריפ: ליעד ברגר, תום אשוח, ליאור אתרוגי | |
| הקלטת קול |
|
רולף מנזי, מוטי חפץ | |
| בום |
|
אורן רביב, יהב שמש, מילוס ג'רוצ'ק | |
| עיצוב אומנותי |
|
ווצ'ך זוגאווה | |
| ע. עיצוב אומנותי |
|
שרון איגל, אליאן ולג'י | |
| עיצוב גראפי/כותרות |
|
לי סעד | |
| פרופס/אביזרים |
|
רנית עמיר, פיוטר קוולבסקי | |
| ע.פרופס/אביזרים |
|
גרגורז סיקורסקי | |
| עיצוב תלבושות |
|
אנט שרודר | |
| ע. עיצוב תלבושות |
|
יוליה טגיל, מלגורזטה זבלוקה | |
| איפור |
|
אלינור גיגי אדוני, מלגורזטה זבלוקה | |
| מעבדות |
|
cinepostproduction Atlantik film Hsmburg | |
| הפקת פוסט |
|
לורן אקטון | |
| תפקידים נוספים - מאחורי הקלעים |
|
| |
| פרסים/פסטיבלים חו"ל |
|
הפסטיבל שיקאגו הבינלאומי לסרטי ילדים 2012, ארצות הברית |
פסטיבל מינסק 2012, ביילורוס (זוכה תחרות סרטי ילדים ונוער) |
| |
| פרסים/פסטיבלים ישראל |
|
פסטיבל הסרטים חיפה 2012 (זוכה ציון לשבח) |
| |
| מספר צופים בישראל |
|
9162 | |
| תקציב |
|
4,909,400 ש"ח | |
| קישורים |
|
ויקיפדיה IMDB
| |
| מאמרים וביקורות |
|
ראיון עם יבגני רומן על בימוי הסרט מאת נירית אנדרמן, הארץ, 10/03/2013 |
ראיון עם יבגני רומן על בימוי הסרט מאת אמיר בוגן, ווינט, 28/03/2013 |
ראיון עם יבגני רומן על בימוי הסרט מאת נחום מוכיח, הבמה, 02/04/2013 |
ביקורת מאת אורי קליין, הארץ, 09/10/2012 |
ביקורת מאת מאיר שניצר, מעריב, 19/03/2013 |
ביקורת מאת שמוליק דובדבני, ווינט, 19/03/2013 |
ביקורת מאת עופר ליברגל, סריטה, 18/03/2013 |
| |