| תקציר |
|
מארי היתה בת שנתיים כשאמה ברוכת הילדים נתנה אותה לאחותה העקרה, מנהג שהיה נפוץ במרוקו. 40 שנה מאוחר יותר, בישראל של שנות ה-90, מארי שבה מצרפת אחרי נתק ארוך כדי להתחתן עם בחיר ליבה, מובלת לחופה על יד... להמשך מארי היתה בת שנתיים כשאמה ברוכת הילדים נתנה אותה לאחותה העקרה, מנהג שהיה נפוץ במרוקו. 40 שנה מאוחר יותר, בישראל של שנות ה-90, מארי שבה מצרפת אחרי נתק ארוך כדי להתחתן עם בחיר ליבה, מובלת לחופה על ידי שתי "אימותיה". משפחתה החמה והנרגשת נערכת למנהג "שבע ברכות", שבוע של ארוחות חגיגיות, בהן פותחים שולחן לכבוד הכלה. אבל מארי באה לפתוח את הפצע. בין טעמים משכרים מתגלים סודות ושקרים. מארי נואשת לסליחה. משפחתה בטוחה שהיא צריכה להגיד להם תודה. השבוע הופך לקומדיה עצובה על פשעי משפחה, מחילה והחמצה.
תאריך הפצה בישראל: 7 בספטמבר 2023
| |
| שם אחר/לועזי |
|
Seven Blessings | |
| משחק |
|
ריימונד אמסלם, מארי
|
תיקי דיין, חנה
|
רבקה בכר, גרציה
|
אלינור סלע, אירית
|
ערן מור, דן דרייפוס
|
דניאל סבג, סיימון
|
יעל לבנטל, סילבי
|
אנה בזיז, דוריס
|
יוגב קינן, דוד
|
עידית טפרסון, ג'יל דרייפוס
|
יואב לוי, עובד של אירית
|
עמנואל בוסידן, ג'וזף
|
סתיו מגן, טלי של סיימון
|
מורין אמור, טליה של דוריס
|
הילה די קאסטרו, סוזן של דוד
|
סילבן ביגלאייזן, מיכאל דרייפוס
|
יורם כהן, אבי של סילבי
|
יעקב אמסלם, דוד קוקו
|
רחל קסלסי, דודה רחל
|
מעיין וייצמן, ענהאל
|
תומר וייצמן, קובי
|
ליבי כהן, הודיה
|
נועה קסלסי, אורלי
|
יובל קול, חני
|
שירז סבח, חלי
|
אליה מאיר גלנטי, מתן הקטן
|
נדב אומנסקי, מני
|
עמית אומנסקי, אלי
|
אלרז טביב, מאור
|
בר אברהם קבלה, רוני
|
מיקה סקודיצקי, שושבינה
|
איתן סעד, רב בחופה
|
חיים אמסלם, אורח בחתונה
|
ריקי סלע, אורחת בחתונה
|
אנה שוליק, אחות בבית אבות
|
| |
| בימוי |
|
איילת מנחמי | |
| ע.בימוי |
|
אנה דרואבן, שלומי גולדשטיין, נתן דה לאו | |
| תפקידים נוספים - בימוי |
|
| |
| תסריט |
|
אלינור סלע, ריימונד אמסלם | |
| עריכת תסריט |
|
איילת מנחמי | |
| ניהול תסריט |
|
דנה וייל | |
| הפקה |
|
רונן בן-טל, משה אדרי, לאון אדרי, אלינור סלע | |
| ע.הפקה |
|
גבריאל אלנקרי, חיים ברכה, גבריאל גלולה, יואל דרויש | |
| חברת הפקה |
|
רונן בן-טל הפקות, סרטי יונייטד קינג | |
| גופים תומכים |
|
קרן הקולנוע הישראלי, הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה, מועצת הפיס לתרבות ולאמנות | |
| הפקה בפועל |
|
אוריה קדם | |
| תיאום הפקה |
|
בר זיגדון | |
| ניהול הפקה |
|
עידו אלמגור | |
| ניהול מחנה |
|
טארק מביד | |
| תפקידים נוספים - הפקה |
|
| |
| צילום |
|
בועז יהונתן יעקב | |
| ע.צילום |
|
אביתר לביא, בן נוימן, רועי אזגי | |
| סטילס |
|
מריה ברודקין, בן כהן | |
| מייקינג אוף |
|
רדי סיון | |
| תפקידים נוספים - צילום |
|
| |
| עריכה |
|
איילת מנחמי | |
| תפקידים נוספים - עריכה |
|
| |
| מוזיקה |
|
| |
| עיצוב פסקול |
|
אביב אלדמע | |
| אולפני עריכת סאונד |
|
אולפני DB | |
| עריכת אפקטים |
|
שלומי קסלין, דנה מימון | |
| תפקידים נוספים -עיצוב פסקול |
|
| |
| ליהוק |
|
אורית פוקס רותם | |
| תאורה |
|
איציק (יצחק) בן יאיר | ע.תאורה: רועי אורבך | |
| גריפ |
|
יבגני סרוב | ע.גריפ: דניל בורבון, אופק גולד | |
| הקלטת קול |
|
מיכאל ליגום | |
| בום |
|
אורן רביב | |
| עיצוב אומנותי |
|
אמיר ירון | |
| ע. עיצוב אומנותי |
|
רביע סלפיתי, עמית גולן, אביב אוחנה, ירדן אגיאן, עידו לדרמן | |
| עיצוב גראפי/כותרות |
|
רון זיקנו, פדי מרגי | |
| פרופס/אביזרים |
|
יוסף דהרי | |
| ע.פרופס/אביזרים |
|
נהר בינור, רז ינובסקי | |
| עיצוב תלבושות |
|
ענבל שוקי | |
| ע. עיצוב תלבושות |
|
מאיה ארמוזה, טל ניר | |
| איפור |
|
אורלי רונן | |
| ע. איפור |
|
קרין גבע, אליה קדם, קארין אלבז, רון קלוד | |
| תפקידים נוספים - איפור |
|
| |
| פעלולים |
|
דימה אוסמולובסקי | |
| עיצוב צבע/גריידינג |
|
עידו קרילה | |
| תפקידים נוספים - קרדיטים מיוחדים |
|
| |
| גופי שידור/חברות שותפות |
|
| |
| פרסים/פסטיבלים ישראל |
|
פרסי אופיר 2023 (זוכה 10 פרסים: סרט; בימוי - איילת מנחמי; תסריט - ריימונד אמסלם ואלינור סלע; שחקנית ראשית - ריימונד אמסלם; שחקנית משנה - תיקי דיין; עריכה - איילת מנחמי; פסקול - אביב אלדמע ומיכאל ליגום; איפור - אורלי רונן; ליהוק - אורית פוקס רותם; עיצוב תלבושות - ענבל שוקי) |
פרסי אופיר 2023 (מועמד ל-2 פרסים נוספים - צילום: בעז יהונתן יעקב; עיצוב אמנותי - אמיר ירון) |
| |
| קישורים |
|
ויקיפדיה IMDB
| |
| מאמרים וביקורות |
|
ראיון עם איילת מנחמי מאת אבנר שביט, וואלה, 7/9/2023 |
ביקורת מאת שני ליטמן, גלריה-הארץ, 7/9/2023 |
ביקורת מאת שמוליק דובדבני, 8/9/2023, ynet |
ביקורת מאת יאיר רוה, כלכליסט, 7/9/2023 |
ביקורת מאת נעמה רק, וואלה, 10/9/2023 |
| |