| תקציר |
|
מקס ומוריס הינם צמד עברייני צעצוע מפסידנים וחברים הכי טובים. מקס חזר עתה מגרמניה, שם דפק "מכות" על ימין ועל שמאל. מוריס, שלאחרונה הפך אמרגן של בלה, ארוסתו, ולהקתה, זקוק בדחיפות למזומנים כ... להמשך מקס ומוריס הינם צמד עברייני צעצוע מפסידנים וחברים הכי טובים. מקס חזר עתה מגרמניה, שם דפק "מכות" על ימין ועל שמאל. מוריס, שלאחרונה הפך אמרגן של בלה, ארוסתו, ולהקתה, זקוק בדחיפות למזומנים כדי להחזיר הלוואה שלקח מ"הגרוזיני" למימון ההקלטות שלהן. צמד החמד הזה מעבירים את זמנם במסעדה של מורדוך הערבי בחלומות להרביץ "מכה" גדולה. הצטרפות מקרים נדירה מביאה את הצמד לעשות שבת בישיבת עבריינים שחזרו בתשובה, שמנהל ג'קי אמזלג, ידידם משכבר הימים, המכונה כיום הרב יעקב אמזלג. הם מגלים שלישיבה העליזה ולמשרדו המצועצע של "הגרוזיני" יש קיר משותף, אליו צמודה הכספת שלו, מפוצצת בכסף. במוחם הקודח עולה רעיון – לדפוק את הכספת של הגרוזיני דרך הקיר המשותף עם הישיבה. בהצטרפות מקרים נדירה, גם זביש "הפולני", עבריין ותיק ואביה של בלה, ביחד עם מורדוך הערבי, זוממים גם הם לדפוק את הכספת של "הגרוזיני", המכונה "האיטלקי" כי ישב בכלא באיטליה. עד ששני זוגות הגאונים יממשו את תכניותיהם באותו לילה בדיוק, גם לבלה ולחברתה יש תכנית משלהן לכסף הזה. איזו הצטרפות מקרים מופלאה. כמובן שהן תצאנה כשידן על העליונה והגברים ישארו עם מזוודה מלאה ב… גלילי נייר טואלט.
| |
| שם אחר/לועזי |
|
Max and Morris | |
| מבוסס על |
|
מחזה מאת חיים מרין | |
| משחק |
|
אורי גבריאל, מקס
|
משה איבגי, מוריס
|
סלים דאו, מורדוך
|
אריה מוסקונה, זביש
|
דפנה רכטר, בלה
|
אורנה בנאי, לינדה
|
אלי יצפאן, ה"איטלקי"
|
אלון נוימן, בלש
|
צפריר קוחנובסקי, צחי
|
מתי סרי, ג'קי
|
בת-שבע נעם, אישה במעבר חצייה
|
רענן חפץ, אברך א'
|
רמי עמית, אברך ב'
|
אודי גיל, בלש במסדר זיהוי
|
בבר יוקו, בבר
|
יואל פלטה, בריון
|
דוד חני, בריון
|
יעל כהן, מתופפת
|
דר גורדון, בסיסטית
|
מיכאל דורון, יוסלה
|
| |
| בימוי |
|
יעקב (ינקול) גולדווסר | |
| ע.בימוי |
|
איתי תמיר, פאולה דטנר, טלי שפירא | |
| תסריט |
|
חיים מרין | |
| ניהול תסריט |
|
רויטל צימרינג | |
| הפקה |
|
מרק רוזנבאום, רוני אקרמן | |
| ע.הפקה |
|
ניר אביטל, | |
| חברת הפקה |
|
מ.ר.י הפקות סרטים בע״מ | |
| גופים תומכים |
|
הקרן לעידוד קולנוע ישראלי איכותי, הקרן לעידוד הסרט הישראלי - מיסודה של התאחדות ענף הקולנוע בישראל | |
| הפקה בפועל |
|
אסף אמיר | |
| תיאום הפקה |
|
סיגל ברק | |
| ניהול הפקה |
|
זיו רמתי | |
| ניהול מחנה |
|
דורון אלישע | |
| ניהול אתרי צילום |
|
עוזי כהן | |
| צילום |
|
אריאל סמל | |
| ע.צילום |
|
מיקי בנימיני, בני שוקלנדר, אדם אפורי | |
| סטילס |
|
ניקול דה קסטרו | |
| עריכה |
|
ענת לוברסקי | |
| ע.עריכה |
|
רוזה פליישמן, דורה שרפי | |
| מוזיקה |
|
שלמה גרוניך, יוני רכטר, רמי קליינשטיין | |
| מוזיקה - תפקידים נוספים |
|
| |
| עיצוב פסקול |
|
ישראל דוד | |
| מיקס |
|
דוד אוז'כוב | |
| תפקידים נוספים -עיצוב פסקול |
|
| |
| ליהוק |
|
לבנה חכים | |
| תפקידים נוספים - ליהוק |
|
| |
| תאורה |
|
גיא נרקיס | ע.תאורה: עופר מרגולין, יורם לופו | |
| גריפ |
|
שמואל לוי (גריפ) | ע.גריפ: משה פלכטר, אלי לוי | |
| הקלטת קול |
|
דוד ליס | |
| בום |
|
איגור סגל | |
| עיצוב אומנותי |
|
עמנואל עמרמי | |
| ע. עיצוב אומנותי |
|
אסי אסתרקין, אלון שדה | |
| עיצוב גראפי/כותרות |
|
חיים שרייבר | |
| פרופס/אביזרים |
|
אריה וייס | |
| תפקידים נוספים - עיצוב אומנותי |
|
| |
| עיצוב תלבושות |
|
לני אורן | |
| ע. עיצוב תלבושות |
|
עדה רפאלי | |
| איפור |
|
דלית פרידן | |
| ע. איפור |
|
סיגלית גראו | |
| תפקידים נוספים - איפור |
|
| |
| אפקטים מיוחדים |
|
נני רוזנשטיין | |
| תפקידים נוספים - אפקטים ופעלולים |
|
| |
| מעבדות |
|
האולפנים המאוחדים | |
| הפקת פוסט |
|
אילת פנאי | |
| ציוד |
|
FTS | |
| תפקידים נוספים - השלמות |
|
| |
| תפקידים נוספים - קרדיטים מיוחדים |
|
| |
| גופי שידור/חברות שותפות |
|
| |
| מספר צופים בישראל |
|
50,000 | |
| קישורים |
|
הסרט המלא לצפיה, וואלה! VOD ויקיפדיה IMDB
| |
| מאמרים וביקורות |
|
סקירה מאת נחמן אינגבר, ידיעות אחרונות, 13/05/1994 |
ביקורת מאת אורי קליין, הארץ, 01/06/1994 - (c) כל הזכויות שמורות הוצאת עיתון הארץ בע"מ |
ביקורת מאת יהודה סתיו, ידיעות אחרונות, 19/05/1994 |
ביקורת מאת אורי שין, דבר, 17/05/1994 |
ביקורת מאת יעל ישראל, על המשמר, 05/1994 |
| |