| תקציר |
|
לפני 18 שנה, כשגוני הייתה בת 7, חרב עליה עולמה. היום, כשהיא בת 25, היא מנסה לשקם אותו, לא תמיד בהצלחה יתרה. גוני גדלה כבת יחידה, מפונקת ואהובה, במשפחה של אמני תיאטרון. חיי המשפחה היו טבולים בזוהר ו... להמשך לפני 18 שנה, כשגוני הייתה בת 7, חרב עליה עולמה. היום, כשהיא בת 25, היא מנסה לשקם אותו, לא תמיד בהצלחה יתרה. גוני גדלה כבת יחידה, מפונקת ואהובה, במשפחה של אמני תיאטרון. חיי המשפחה היו טבולים בזוהר ובהתרגשות של אחורי-הקלעים. אלא שכמעט ביום אחד, כל זה התמוטט. צילה של חקירה פלילית, בוגדנותם של חברים לדרך ובסופו של דבר מחלתה האנושה של האם, הכריעו את האב ואיימו להכריע גם את גוני. כשאנו פוגשים בה היום, כשהיא אשה צעירה, אנו מגלים שארועי העבר לא מוטטו אותה. זהו סיפור על אהבת בת לאביה יחד עם רצונה להתנתק ממנו ולחיות את חייה. עלילת של הסרט "היו לילות" נעה בין שתי התקופות ואורגת בשתי וערב סיפור על אובדן ויתמות, תבוסה ונצחון, כאב וחסד.
| |
| שם אחר/לועזי |
|
There were Nights | |
| משחק |
|
| |
| בימוי |
|
רוני ניניו | |
| ע.בימוי |
|
נחמה גולדשטיין, רותם דותן, אדי טפרו, עומר ניניו, יערה ליפקין | |
| תסריט |
|
רוני ניניו | |
| תפקידים נוספים - תסריט |
|
| |
| הפקה |
|
יונתן ארוך, דקלה ברקאי, משה אדרי, לאון אדרי, איתן אבוט, רוני ניניו | |
| ע.הפקה |
|
נדב ברטן | |
| חברת הפקה |
|
טליסמה, אבוט ברקאי | |
| גופים תומכים |
|
קרן הקולנוע הישראלי | |
| הפקה בפועל |
|
יולי שיפטר | |
| תיאום הפקה |
|
טליה אנג'ל | |
| ניהול מחנה |
|
גיל בקר | |
| ניהול אתרי צילום |
|
גיל בקר | |
| תפקידים נוספים - הפקה |
|
| |
| צילום |
|
עופר ינוב | |
| ע.צילום |
|
מיקי ישראל, אלון קאשי, מתן אקרמן | |
| סטילס |
|
עמוס צוקרמן | |
| מייקינג אוף |
|
סיגל עמנואל | |
| עריכה |
|
עדי שריג | |
| עריכת און ליין |
|
יואב רז | |
| תפקידים נוספים - עריכה |
|
| |
| מוזיקה |
|
שמוליק נויפלד | |
| מוזיקה - תפקידים נוספים |
|
| |
| אולפני עריכת סאונד |
|
אולפני DB | |
| מיקס |
|
אביב אלדמע, ישראל דוד | |
| עריכת אפקטים |
|
עידן ראבד | |
| תפקידים נוספים -עיצוב פסקול |
|
| |
| ליהוק |
|
לירון זהר | |
| תאורה |
|
רמי לוי | ע.תאורה: אבישי אזולאי, אבי חג'ג', עמירם שניר, רם ציזלינג, עידו לחמן | |
| גריפ |
|
מורדי בועז | ע.גריפ: יעקב (ג'קי) בועז, ניר הררי, מאיר גולן | |
| הקלטת קול |
|
דוד ליס | |
| בום |
|
עודד רינגל, אשר דהן | |
| עיצוב אומנותי |
|
רחל זוסמן | |
| ע. עיצוב אומנותי |
|
ריצ'י ביתן, נעמה שטייגמן, דניאל דידי | |
| עיצוב גראפי/כותרות |
|
סטודיו יש! | |
| פרופס/אביזרים |
|
אלדד גינדל, ניצה רוזנטליס לביא | |
| עיצוב תלבושות |
|
ליאורה שיים | |
| ע. עיצוב תלבושות |
|
מרינה קורבנוב, עדי נגב | |
| איפור |
|
אורלי רונן | |
| ע. איפור |
|
שירן יאמן, קארין אלבז, דורית כהן | |
| תפקידים נוספים - איפור |
|
| |
| מעבדות |
|
kodak cinelab - athens - greece | |
| תפקידים נוספים - מעבדות |
|
| |
| הפקת פוסט |
|
קרן יונה | |
| יחסי ציבור |
|
חנה בירן | |
| ציוד |
|
אוטופיה | |
| תפקידים נוספים - השלמות |
|
| |
| פרסים/פסטיבלים ישראל |
|
פרסי אופיר 2010 (מועמד ל-10 פרסים: סרט, שחקנית ראשית - דאנה איבגי, שחקנית משנה - יבגניה דודינה, בימוי - רוני ניניו, צילום - עופר ינוב, עיצוב אמנותי - רחל זוסמן, תלבושות - לאורה שיים, מוסיקה - שמוליק נויפלד) |
| |
| מספר צופים בישראל |
|
12,500 | |
| תקציב |
|
3,516,000 ש"ח | |
| קישורים |
|
IMDB
| |
| מאמרים וביקורות |
|
ביקורת מאת אורי קליין, גלריה-הארץ, 11/3/2010 |
ביקורת מאת יאיר רוה, פנאי פלוס-סינמסקופ, מרץ 2010 |
ביקורת מאת שמוליק דובדבני, 9/3/2010, ynet |
ביקורת מאת אבנר שביט, וואלה, 5/3/2010 |
ביקורת מאת יונתן דורון, אידיבי, 3/3/2010 |
ביקורת מאת דני סגל, נענע10, 7/3/2010 |
| |