נולד בתל אביב. למד קולנוע ב- London Film School. היה חלק מחבורת לול המיתולוגית, שבה לקח חלק לצד אורי זוהר, אריק איינשטיין, שלום חנוך ואחרים, ואף ביים יחד עם זוהר את תוכנית הטלוויזיה הראשונה שלה. בש... להמשך
נולד בתל אביב. למד קולנוע ב- London Film School. היה חלק מחבורת לול המיתולוגית, שבה לקח חלק לצד אורי זוהר, אריק איינשטיין, שלום חנוך ואחרים, ואף ביים יחד עם זוהר את תוכנית הטלוויזיה הראשונה שלה. בשנת 1970 יצר את סרט הביכורים שלו "שבלול", גם הוא בשיתוף עם אריק איינשטיין ושלום חנוך. אף על פי שהתחיל את הקריירה שלו בקוטב האמנותי של הקולנוע הישראלי, בהמשך הפך לאחד היוצרים המרכזיים והמצליחים של קולנוע פופולרי. הקומדיות השכונתיות שלו "צ'רלי וחצי" (1973) ו"סנוקר" (1975) הפכו לסרטי פולחן אהודים. בשנת 1976 החל דוידזון לשתף פעולה עם חברת סרטי נח של מנחם גולן ויורם גלובוס. במסגרת החברה יצר את סרטו המצליח ביותר "אסקימו לימון" (1978), סרט נוסטלגי ורווי מיניות, שהתבסס על חוויות מנעוריו. בעקבות הצלחתו בארץ ובעולם, הסרט הניב שורה ארוכה של סרטי המשך, אך דוידזון פרש מהסדרה אחרי ארבעת הסרטים הראשונים.
בשנת 1979 דוידזון עזב את ישראל, והצטרף אל מנחם גולן ויורם גלובוס בניהול חברת ההפקה האמריקאית קנון. במסגרת זו ביים כמה סרטים, שהבולט בהם הוא הרימייק האמריקאי ל"אסקימו לימון" בשם "הבתול האמריקאי האחרון". בשנת 1986, דוידזון ביים את סרטו הישראלי האחרון עד כה: הקומדיה הנוסטלגית "אלכס חולה אהבה", שהפך גם הוא לסרט פולחן. מראשית שנות ה- 90, דוידזון משמש כשותף ומנהל מחלקת פיתוח של חברת ההפקות האמריקאית New Image. (מרט פרחומובסקי)