| תקציר |
|
קומדיה שחורה על פקידות משרד השלישות בבסיס צבאי בדרום הארץ והמלחמות הפרטיות שלהן לאורך שנה. שלושה סיפורים המתרחשים בתחילת שנות האלפיים מרכיבים אפוס צבאי של מאבקי כוחות, התבגרות וחברות במבחן, אלא שבש... להמשך קומדיה שחורה על פקידות משרד השלישות בבסיס צבאי בדרום הארץ והמלחמות הפרטיות שלהן לאורך שנה. שלושה סיפורים המתרחשים בתחילת שנות האלפיים מרכיבים אפוס צבאי של מאבקי כוחות, התבגרות וחברות במבחן, אלא שבשונה ממסורת סרטי הצבא "אפס ביחסי אנוש" מעמיד לראשונה בקדמת המסך את עולמן הקומי והעגמומי של הפקידות בצה"ל. שכן, גם אקדח סיכות במערכה הראשונה, יהדק משהו במערכה השלישית.
| |
| שם אחר/לועזי |
|
Zero Motivation | |
| משחק |
|
דאנה איבגי, זוהר
|
נלי תגר, דפי
|
שני קליין, רמה
|
תמרה קליינגון, אירנה
|
מיטל גל, ליאת [תחת השם מיטל גל סויסה]
|
יונית טובי, תהילה
|
חלי טויטו, לבנת
|
יובל סגל, בועז (מב"ס)
|
שיר קליפר, הילית
|
אלעד סממה, מאיר
|
משה אשכנזי, איתן
|
דנה מיינרט, ענת (קצינת ת"ש)
|
ליאור וינברג, גיא שפי
|
עדי חבשוש, שירה (פקידת לשכה)
|
לי לוטן, נעמה (פקידת לשכה)
|
איל היינה גלי, צחי (קצין מחשבים)
|
שיר קליפר, הילית (מדריכת ירי)
|
מאיה גולדשטיין, מפקדת בקורס קצינות
|
אדר חזן, מ"מית בקורס קצינות
|
לבנת קבסה, חיילת חדשה א'
|
מורן רוזן, חיילת חדשה ב'
|
גל בן עמרה, חייל בנשקייה
|
נצנת זננך מקונן, קצינה במעצר
|
יוגב בוסקילה
|
יונתן דקל
|
שחר בר
|
עידן הובל
|
אור סיגולי
|
מיכאל אללו
|
נועם שוסטר
|
ענבל טנמבאום
|
| |
| בימוי |
|
טליה לביא | |
| ע.בימוי |
|
עדין וינר, עירית בן יהודה, רותם רביב | |
| תפקידים נוספים - בימוי |
|
| |
| תסריט |
|
טליה לביא | |
| עריכת תסריט |
|
ניר ברגמן, דנה מודן, עיינה לי | |
| תחקיר |
|
דנה גורן | |
| ניהול תסריט |
|
נעה גוסקוב | |
| הפקה |
|
אילון רצ'קובסקי, יוסי עוזרד, גיא יקואל, יוחנן קרדו, קרול סקוטה (צרפת) | |
| ע.הפקה |
|
אמיר פראתי, אסף נחמיאס, אבישי מזור, מורן ג'יימי נאור, דניאל אלטמן, יעל אופנבאום, אביבית מיסניקוב, קרייג בלום, עמית אורן, רועי כהן | |
| חברת הפקה |
|
יולי אוגוסט הפקות, Haut et Court (צרפת) | |
| גופים תומכים |
|
קרן הקולנוע הישראלי, CNC (צרפת) | |
| הפקה בפועל |
|
רן מורן | |
| תיאום הפקה |
|
גילי לוינסון | |
| ניהול הפקה |
|
קובי אוזינג'י, שחר מגרם | |
| ניהול מחנה |
|
ערן כהן | |
| ניהול אתרי צילום |
|
אריאל ואן סטרטן | |
| תפקידים נוספים - הפקה |
|
| |
| צילום |
|
ירון שרף | |
| ע.צילום |
|
יובל שחר, צחי מלר | |
| סטילס |
|
ערן כהן | |
| תפקידים נוספים - צילום |
|
| |
| עריכה |
|
אריק להב ליבוביץ' | |
| תפקידים נוספים - עריכה |
|
| |
| מוזיקה |
|
רן בגנו | |
| עיצוב פסקול |
|
איציק כהן (פסקול) | |
| אולפני עריכת סאונד |
|
ג'אנגל סאונד | |
| תפקידים נוספים -עיצוב פסקול |
|
| |
| ליהוק |
|
אורית אזולאי | |
| תאורה |
|
שוקי פז | ע.תאורה: אילן בן אודיז, דרור זמיר, עמית משיח, רם ציזלינג, שמעון בלפר | |
| גריפ |
|
אייל טיאנו | ע.גריפ: אליה ספינופולוס, אוהד אבן חיים, ניר הררי | |
| הקלטת קול |
|
אשי מילוא | |
| בום |
|
אלון שפירא, גיל פרחי | |
| תפקידים נוספים - הקלטת קול |
|
| |
| עיצוב אומנותי |
|
רון זיקנו | |
| ע. עיצוב אומנותי |
|
אוהד אוסטרו, מיכל ערבית, דודו אוריון, ינון זינגר, מיכל עמרם, נועה זוננשיין, אביעד בר, איציק גלר | |
| עיצוב גראפי/כותרות |
|
רוני בן ציוני, אמיתי 7 | |
| פרופס/אביזרים |
|
יעל שרון | |
| תפקידים נוספים - עיצוב אומנותי |
|
| |
| ע.פרופס/אביזרים |
|
להב בן נון | |
| עיצוב תלבושות |
|
יעל קרדו | |
| ע. עיצוב תלבושות |
|
מיכל ערבית | |
| איפור |
|
מאיה גרסטל | |
| ע. איפור |
|
קרן בן שמחון, סיון גנזי, סבטלנה פאינשטיין, דקלה שרעבי | |
| אפקטים מיוחדים |
|
פיני קלויר | |
| תפקידים נוספים - אפקטים ופעלולים |
|
| |
| מעבדות |
|
Alchimix (צרפת) | |
| הפקת פוסט |
|
מילקי שניידר | |
| ציוד |
|
אוטופיה | |
| הפצה |
|
The Match Factory | |
| תפקידים נוספים - מאחורי הקלעים |
|
| |
| גופי שידור/חברות שותפות |
|
| |
| פרסים/פסטיבלים חו"ל |
|
פסטיבל טרייבקה 2014, ארצות הברית (זוכה פרס הסרט הטוב ביותר ופרס הבמאית הטובה ביותר ע"ש נורה אפרון) |
פסטיבל אודסה 2014, אוקראינה (זוכה פרס דיוק הזהב) |
| |
| פרסים/פסטיבלים ישראל |
|
פרסי אופיר 2014 (זוכה 6 פרסים: בימוי - טליה לביא, שחקנית ראשית - דאנה איבגי, תסריט - טליה לביא, עריכה - אריק להב ליבוביץ, מוזיקה - רן בגנו, ליהוק - אורית אזולאי) |
פרסי אופיר 2014 (מועמד ל-6 פרסים נוספים: סרט, שחקנית משנה - נלי תגר, שחקנית משנה - שני קליין, עיצוב אמנותי - רון זיקנו, איפור - מאיה גרשטל, סאונד - אשי מילוא ואיציק כהן) |
| |
| מספר צופים בישראל |
|
598,681 | |
| תקציב |
|
3,706,955 ש"ח | |
| קישורים |
|
ויקיפדיה IMDB
| |
| מאמרים וביקורות |
|
ראיון עם טליה לביא מאת נטע אלכסנדר, גלריה-הארץ, 19/6/2014 |
הערות הבמאית על הסרט מאת אמיר בוגן (וידאו), 7/7/2014, ynet |
ראיון עם נלי תגר מאת נבו זיו, 7 לילות - ידיעות אחרונות, 6/2014 |
ביקורת מאת אורי קליין, גלריה-הארץ, 26/6/2014 |
ביקורת מאת שמוליק דובדבני, 29/6/2014, ynet |
ביקורת מאת יאיר רוה, סינמסקופ, 12/6/2014 |
ביקורת מאת מרט פרחומובסקי, וואלה, 29/6/2014 |
ביקורת מאת יעל שוב, טיים אאוט, 26/6/2014 |
ביקורת מאת יהודה סתיו, 7 לילות - ידיעות אחרונות, 6/2014 |
ביקורת מאת נטליה ירמין, 23/6/2014, NRG |
ביקורת מאת אורון שמיר, עכבר העיר, 25/6/2014 |
ביקורת מאת עופר ליברג, סריטה, 27/6/2014 |
ביקורת מאת תומר קמרלינג, החמישייה של קמרלינג, 26/6/2014 |
מאמר מאת טל לאור, מוסף הארץ, 6/8/2014 |
מאמר מאת יופי תירוש, תיאוריה וביקורת, סתיו 2014 |
| |